וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמיר ויינטרוב: "הלוואי נחגוג ביום ראשון עלייה"

אמיר ויינטרוב נהנה מהניצחון המפתיע ביפן, ואוופטימי לקראת המשך ההתמודדות בדייויס: "התנאים טובים, הקהל פה מתורבת"

בתום היום הראשון של ההתמודדות בין נבחרות הדייויס של ישראל ויפן התוצאה היא 1:1, כשהניצחון הישראלי הגיע מכיוון מעט מפתיע. אמיר ויינטרוב, המדורג 223 בעולם, ניצח בשלוש מערכות חלקות, 3:6, 2:6, 4:6, את טאצומה איטו המקומי, המדורג 67 בעולם.

ויינטרוב, שעלה למשחק אחרי ההפסד של דודי סלע מול גו סואדה, לא נבהל מהמעמד, והמשיך את המסורת החיובית שלו בגביע דייויס. ויינטרוב, שעוד יומיים יחגוג יום הולדת 26, אמר לערוץ הספורט בסיום המשחק: "כולנו בכושר טוב. דודי שיחק טיפה פחות טוב, אבל התרכזתי בעצמי ואני שמח שהצלחתי. אני מקווה שנצליח לעשות את זה עוד פעם ולעלות לבית העליון. כולנו משחקים טוב, אנחנו מאוד אוהבים את המגרש, הוא דומה לישראל. אנחנו גם מאוד אוהבים את התנאים כאן, הקהל מתורבת, לא עושה בלגן ומוחא כפיים לשני הצדדים. הלוואי שנחגוג ביום ראשון עלייה".

קפטן הנבחרת, אייל רן, נשמע אופטימי: "אמיר שיחק מצוין ואני מאוד שמח. 1:1 זו תוצאה טובה שמשאירה לנו סיכוי. המומנטום עכשיו בצד שלנו ואנחנו יכולים לעשות את זה. יש לנו ניסיון ואנחנו יודעים שהכל יכול לקרות בגביע דייויס. אנדי ויוני מנוסים והם מאוד רוצים להעניק לנו נקודה. הם עבדו קשה ואנחנו מוכנים לכל תרחיש מחר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully