וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: דווין סמית' ייעדר מהמגרשים במשך חודש

הפורוורד סובל מקרע במיניסקוס ויעבור ניתוח אורתוסקופיה. דיוויד בלאט בראיון ברוסיה: "המטרה שלנו - להעפיל לטופ 16"

מכבי תל אביב החלה את בשבוע שעבר את אימוניה לקראת העונה הבאה, ואף ערכה אתמול (חמישי) משחק אימון ראשון, כשניצחה את מכבי חיפה 71:89. אלא שלאחר המשחק, הצהובים קיבלו חדשות רעות, כשהפורוורד דווין סמית' נפצע, ולאחר בדיקת MRI שנערכה לו התגלה כי הוא סובל מקרע במיניסקוס. סמית' יעבור ניתוח אורתוסקופיה ועשוי להיעדר בין שלושה שבועות לחודש.

כמו כן, דיוויד בלאט העניק ראיון לתקשורת הרוסית, בו סיפר על תוכניותיו להמשך דרכו עם הנבחרת הרוסית: "כלום לא השתנה מאז שהתבטאתי בנושא בפעם האחרונה. היו מגעים עם נשיא האיגוד הרוסי, ונצטרך לשבת מתישהו בזמן הקרוב ולדבר, כמו שאנחנו עושים תמיד לאחר קמפיינים". סביב הסוגיה הזו נסוב גם ויכוח עם הנהלת מכבי תל אביב, שלא מרוצה מעבודתו הנוספת של המאמן, במקביל למשרה בה הוא מחזיק במועדון.

"ברור שהתחושות ביני ובין האיגוד הרוסי טובות מאוד, אבל התחלתי את האימונים עם מכבי תל אביב ואני מרוכז בהם כרגע. אני והאנשים הרלוונטיים ניפגש ברוסיה מהר ככל האפשר".

דווין סמית', שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
לאחר פציעתו של מנסה בונסו, גם הוא ייעדר מהמגרשים למשך תקופה./קובי אליהו

בלאט אף דיבר על מטרותיו לעונה הקרובה עם מכבי תל אביב: "אני שמח על כך שבשבועות האחרונים עבדנו טוב כל כך, אבל עדיין עוד לא ראינו את הקבוצה במלואה, כי חסרים כמה שחקנים. עוד מוקדם לדבר על קבוצות חזקות יותר ופחות ביורוליג. כולנו יודעים מי הן הקבוצות שמשקיעות הכי הרבה כסף. אנחנו לא בין 10 או 12 הקבוצות הללו, אבל כסף כמובן שלא מבטיח מי תהיה הקבוצה הטובה יותר בסופה של העונה".

"שוב איבדנו בערך 80 אחוז מהקבוצה שהייתה בעונה שעברה, כך שנצטרך לבנות הכל מחדש כדי להפוך לקבוצה טובה ותחרותית", המשיך. "המטרה הראשונית והעיקרית שלנו תהיה להעפיל לשלב הטופ 16 ביורוליג, ולהמשיך את הדומיננטיות שלנו בליגה ובגביע המקומיים. אחרי שנגיע לשם, נראה איך הדברים מתפתחים ונמשיך הלאה. אנחנו, בדומה לאולימפיאקוס ופנאתינייקוס, לא מחזיקים בתקציב גבוה מדי, אבל תמיד ממשיכים להישאר בצמרת. אני מקווה שנוכל לעשות זאת גם העונה".

דיוויד בלאט מאמן מכבי תל אביב. מגד גוזני
"לארי דרו הגיע לכאן בסך הכול לביקור"./מגד גוזני

בימים האחרונים נודע כי מאמן לארי דרו, מאמן אטלנטה הוקס, הגיע לביקור בישראל ואף משמש כאורח מיוחד של האלופה הישראלית ושל המאמן. שמועות קשרו את הביקור לרצונו של המאמן לצרף את בלאט לצוות המקצועי של הקבוצה מהליגה הטובה בעולם. כשנשאל מה פשר הביקור, ענה בלאט: "אין שום סיבה לכל מיני ספקולציות. דרו הגיע לכאן כדי לצבור ידע ולחלוק רעיונות במקום אחר ובסגנון אחר. הוא הגיע רק כדי לבקר. אני ביחסים טובים מאוד עם הג'נרל מנג'ר של אטלנטה, דני פרי, והוא המליץ לו לבקר כאן. אין שום קשר בין העובדה שהוא כאן לבין האפשרות שאאמן ב-NBA. זה ממש לא נכון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully