וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יימס וורתי: "אני לא מעריץ גדול של דווייט הווארד"

לא כולם בלוס אנג'לס מתלהבים מהרכש בלייקרס, כוכב העבר ג'יימס וורתי: "הוא מדבר יותר מדי, יש לנו פה כבר סופרמן אחד"

לוס אנג'לס לייקרס העמידה בקיץ את אחת הקבוצות המסקרנות ב-NBA, עם צירופם של שני כוכבי על כמו סטיב נאש ודווייט הווארד, אבל מתברר שלא כולם בלוס אנג'לס נרגשים מהקבוצה החדשה. ג'יימס וורתי, כוכב הקבוצה הגדולה של הלייקרס של השואו טיים משנות ה-80, לא מתלהב מדוויט הווארד.

"אני לא מעריץ גדול של דווייט הווארד", אמר וורתי, שיפרשן את הלייקרס ברשת טלוויזיה מקומית. וורתי, כמו רבים אחרים, לא אהב את ההתנהלות של "סופרמן" בסוף העונה שעברה, כשהתעמת פומבית עם מאמנו סטן ואן גנדי, וכמובן הדרך שבה ניהל את המו"מ עם המג'יק. "היו שם יותר מדי דיבורים", אמר וורתי, "מי היה זה שאמר, 'אני לא אוהב את המאמן הזה'. מבחינתי, זה שטויות. התפקיד שלך הוא להגיע לאימונים ולשחק ולעשות מה שאומרים לך".

וורתי גם לא אהב את ההצהרות של הווארד על הלייקרס. "הוא אמר פעם שאם הלייקרס היו בוחרים אותו בדראפט, הוא לא היה מגיע", אמר וורתי, "ידעתי שזה ג'יבריש". לטענתו, כשללייקרס יש היסטוריה מפוארת של סנטרים כמו צ'מברליין, עבדול ג'באר ושאקיל, "זה לא שהווארד מביא ללייקרס דברים שלא היו פה אף פעם", והתייחס לקובי בריאנט: "כבר יש לנו סופרמן אחד בעיר הזאת".

וורתי מסכם ואומר ש"המהלך האהוב עליי בקיץ היה צירופו של הפרופסור סטיב נאש. לא היה לנו פה פוינט גארד כזה מאז מג'יק ג'ונסון. המפתח של הקבוצה יהיה כיצד בריאנט יאפשר לנאש לנהל את ההצגה. למייק בראון לא מצפה עבודה קלה. כרגע הקבוצה נראית טוב, אבל רק על הנייר. גם שטר של 100 דולר נראה טוב על נייר, עד שאתה מנסה לפדות אותו. יש להם הרבה עבודה".

אגב, גם מארק קיובן אמר השבוע דברים טובים, כשהבהיר שללייקרס מצפה עבודה קשה. "הם כבר עשו דבר כזה בעבר, כשהביאו את קרל מלון, גרי פייטון, ששיחקו עם קובי ושאק ביחד, וזה לא עבד", אמר הבעלים של דאלאס, "נדרשת כימיה מצוינת, כמו שריק קרלייל הצליח לייצר, וצריך שכולם ירצו להיות שם ביחד, ואני לא יודע אם כולם רוצים להיות שם. הולך להיות מעניין.

"הלייקרס הולכים להיות קבוצה מצוינת, אבל אני זוכר את התקופה הטובה שלנו. לא היינו אמורים לנצח בשום סדרה. הלייקרס היו אז אלופים, ועשינו להם סוויפ. הרבה קבוצות עושות דברים טובים בקיץ, אבל אסור להתלהב יותר מדי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully