וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כספי: "אנחנו חבורה של ווינרים שלא אוהבים להפסיד"

12.9.2012 / 8:00

עומרי כספי לא נהנה מההפסד של הנבחרת אבל ציין: "שמחים על ההפרש". קוז'יקרו: "גאה מאוד בשחקנים שלנו שעמדו במטרה"

התקציר באדיבות ערוץ 1. עריכת וידאו: טל רזניק

נבחרת ישראל סיימה אמש (שלישי) את קמפיין מוקדמות אליפות אירופה עם הפסד 83:67 לנבחרת סרביה בבלגרד, אך בכל זאת עלתה מהמקום השני לאליפות אירופה בקיץ הבא בסלובניה. הנבחרת של אריק שיבק סיימה קמפיין ארוך עם מאזן של 6 ניצחונות ו-4 הפסדים, מה שמדרג אותה במקום החמישי מבין הנבחרות במקום השני, והיא צפויה להיות מדורגת בקבוצת הדירוג החמישית מתוך שש בהגרלת אליפות אירופה שתיערך בעוד מספר חודשים.

שחקן נבחרת ישראל בכדורסל יוגב אוחיון חודר מול נבחרת סרביה. איגוד הכדורסל
שיפרו את הדירוג שלהם. אוחיון/איגוד הכדורסל

את המשחק אמש פתחה ישראל לא טוב, אך מחצית שנייה טובה השיגה לשחקנים את המקום השני בזכות הפסד בהפרש שקטן מ-19 נקודות. "זה היה משחק מאוד קשה ופיזי", אמר כוכב הנבחרת עומרי כספי אחרי המשחק, "היה ברור שסרביה תבוא ותשחק חזק. מצד שני גם אנחנו רצינו לשחק חזק, אנחנו חבורה של לוחמים ווינרים שלא אוהבים להפסיד ולמרות ההפסד היום, אנחנו שמחים על ההפרש, ממנו עלינו לאליפות אירופה".

הסנטר הותיק עידו קוז'יקרו, שרשם את אחד המשחקים הטובים שלו במדי הנבחרת בשנים האחרונות הוסיף: "אני מאוד שמח שהשגנו בסופו של דבר את המטרה שלנו, עלייה לאליפות אירופה. אני חושב שעשינו קמפיין יפה מאוד, מלבד נפילה אחת מול אסטוניה ובמיוחד בבית לא קל עם שש נבחרות ביניהן שתי נבחרות מצוינות כמו מונטנגרו וסרביה. אני מאוד גאה בשחקנים שעבדו קשה מתחילת הקיץ בכדי להשיג את המטרה".

בסביבת הנבחרת הדגישו את חשיבות הניצחון הגדול על אסטוניה בחוץ לפני כשבועיים, שבעזרת ההפרש שלו הגיעה ישראל למקום השני, "ידענו אז לעשות את העבודה שהשתלמה היום", אמר גורם בסביבת הנבחרת, "חשוב מאוד שהגענו לאליפות אירופה במצב שאפשר לקבל הגרלה סבירה. עכשיו הפנים לקיץ הבא, כולם יקחו מספר ימי חופש ויתחילו להתכונן לנסיעה לאליפות 11 ברציפות של ישראל".

אתמול בבוקר הצטלמו שחקני הנבחרת לתמונת פרידה מהקמפיין הנוכחי מאחר וחלק מהשחקנים לא ישוב עם המשלחת לישראל וימריא לקבוצות השונות ביבשת בהם ישחקו בעונה הבאה. המשלחת עצמה, שכללה גם את יו"ר איגוד הכדורסל אבנר קופל, תגיע לישראל בשעות הצהריים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
מאחן נבחרת ישראל אריק שיבק לוחץ יד למאמן נבחרת סרביה דושאן איבקוביץ'. איגוד הכדורסל
עכשיו אפשר לנוח. שיבק מברך את איבקוביץ'/איגוד הכדורסל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully