וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עופר ברקוביץ': "המטרה הראשונית שלנו היא להתגבש"

11.9.2012 / 18:40

מאמן אשדוד התייחס במסיבת עיתונאים לסגל החדש ולעזיבה של מאיר טפירו: "עכשיו אצטרך להעביר אימון פעמיים ביום"

קובי אליהו

מכבי אשדוד, סגנית האלופה בעונה שעברה, כינסה היום (שלישי) מסיבת עיתונאים בה הציגה את תוכניתה לעונה הקרובה. הקבוצה הדרומית עברה מתיחת פנים בקיץ, לאחר שהפקטן שלה ואחד משחקניה הבולטים אשתקד, מאיר טפירו, עזב את הקבוצה. גם הזרים ג'וש דאנקן וג'וש קארטר עזבו, לאחר שנתיים מוצלחות בקבוצה. מי שכן נשאר הוא המאמן עופר ברקוביץ', שמשמש בתפקיד החל משנת 2010, וגם דרור חג'ג', שישמש כקפטן הקבוצה. לאחרונה אף חתם בקבוצה הרכז גוני יזרעאלי מהפועל ירושלים, שהשלים את הסגל והחליף, למעשה, את הגארד רובי בוסטיין, שהודיע במפתיע על פרישה מכדורסל.

מאמן הקבוצה עופר ברקוביץ' אמר: "לאחר עונת השיא, אנחנו מתחילים פרק חדש, עם סגל חדש שישלב בין ותיקים לצעירים. נבנה קבוצה חדשה אבל נעשה הכול לשמור על הרוח הקבוצתית שאפיינה אותנו בשנתיים האחרונות. השאיפה היא להמשיך בצביון שאפיין אותנו. אני מקווה להמשיך ולראות את הקהל באשדוד ממשיך ללוות את הקבוצה. אחרי שליוו אותנו לפיינל פור 2,500 אוהדים אנחנו מצפים שהקהל יופיע באשדוד באולם הביתי. המפתח הוא שהאולם יהיה מלא במשחקי הבית".

המאמן אף נשאל על עזיבתם של המנהל המקצועי אשתקד, שי האוזמן ושל הקפטן לשעבר מאיר טפירו: "אין ויכוח על התרומה שהייתה לשי האוזמן, אבל אני לא מחליט מי ינהל את הקבוצה, אני לא צד בעניין. אני כמאמן שכיר כפוף להנהלה ומתעסק עם הקבוצה בלבד. יש לנו סגל חדש, זרים צעירים, אנחנו צריכים לייצב קבוצה, המטרה הראשונית שלנו היא להתגבש כמה שיותר מהר, וכמובן, להיות קבוצה מנצחת, אבל עוד לא בטווח הזמן הנוכחי".

"אנחנו מאחלים הצלחה לטפירו בדרכו החדשה, אשדוד נתנה לו הרבה שמחת חיים במשחק. הייתה לו נוכחות באימונים, עכשיו אני אצטרך להגיע פעמיים ביום לאימונים, כי מאיר לא יהיה כאן כדי להעביר אותם. העזיבה של מאיר סיימה פרק מסוים, עכשיו יש קבוצה אחרת , אני בטוח שהיא תהיה טובה".

דרור חג'ג' אמר: "הכול מתערבב מהעונה שעברה, אבל צריך לשכוח אותה ולהתרכז בהווה. אני שמח לפתוח את העונה החדשה עם חבר'ה חדשים. האימונים עד כה נראים טוב, אני רוצה לאחל לחב'רה החדשים הרבה בהצלחה. אנחנו מבטיחים לקבל אותם יפה. בשם השחקנים אני רוצה להגיד תודה רבה לראש העיר, שלמרות הקשיים עזר להעמיד קבוצה בליגת העל".
עם סיומה של מסיבת העיתונאים, אגב, נשמעה באולם אזעקת "צבע אדום", וכלל הנוכחים במסע"ת עברו למקלט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully