וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרון וושינגטון: "יש לי זכרונות טובים מאוד מישראל"

האמריקאי שב ארצה והצטרף לאימוני ברק נתניה וכמוהו גם ג'ונתן מיצ'ל. מורגן אמור להיות כשיר באופן מלא עוד כחודשיים

שני הזרים החדשים של ברק נתניה, ג'ונתן מיצ'ל ודרון וושינגטון, נחתו היום (שלישי) בישראל וישתתפו כבר הערב באימון הקבוצה. עם הגעתם של השניים לנתניה, הושלם למעשה סגל השחקנים לעונה הבאה ולא צפויות עוד החתמות נוספות. כרגע בסגל הצהובים שחורים חמישה שחקנים זרים: מרקו קילינגסוורת, ראמל בראדלי, דרון וושינגטון, ג'ונתן מיצ'ל וריימר מורגן, שעדיין לא כשיר לפתוח את העונה אך מתאמן באופן סדיר עם הקבוצה. על פי חוות דעתם של רופאים מומחים, קצב החלמתו מתקדם ומשביע רצון והוא יהיה כשיר באופן מלא בעוד חודשיים.

"זו לא הפעם הראשונה שאני מגיע לישראל", אמר וושינגטון, ששיחק לפני שנתיים בהפועל חולון. "יש לי זכרונות טובים מאוד מהתקופה ששיחקתי כאן. שמעתי מחברים רק דברים טובים על נתניה ועל המועדון וכל שנותר לי הוא לאחל שנה טובה ומוצלחת לכולם".

רגעי חרדה נרשמו אמש באימון הערב של הקבוצה בזמן ששחקן נבחרת הקדטים, דולב דראפיץ' הצעיר, קפץ לריבאונד, נחת לא טוב על הפרקט ונשכב למספר דקות ללא תזוזה. הצוות הרפואי שהיה במקום ניגש אליו במהרה לטפל בו. לאחר כמה דקות הצליח דראפיץ לקום על רגליו והתברר שככל הנראה שבר את המרפק. דראפיץ' לא צפוי לפתוח את העונה ומחר אמור השחקן לעבור בדיקת MRI מקיפה בה תתברר חומרת פציעתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully