וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון: סטרוברי סיכם, אך מחזיק באופציית יציאה

10.9.2012 / 17:25

גארד הפועל ירושלים בעונה החולפת יעבור לשחק בחולון, אלא אם כן יקבל הצעה טובה יותר מחו"ל ב-10 הימים הקרובים

די. ג'יי סטרוברי, שחקנה של הפועל ירושלים בעונה שעברה, סיכם לעונה אחת בהפועל חולון. הגארד (27, 1.95 מטר) דווקא הצטיין בחלק האחרון של העונה שעברה, אך לבסוף לא נשאר אצל הירושלמים, במדיהם קלע 16 נקודות בממוצע למשחק וחילק 2.5 אסיסטים, למרות שהחזיק בחוזה לשנתיים. אחרי שבחרו לא להחתים את לות'ר הד, מצאו דן שמיר ופיני גרשון תחליף הולם, אך לשחקן יש אופציה של 10 ימים למצוא חוזה גבוה יותר בחו"ל. במועדון מקווים כי ההמתנה תשתלם, והבהירו כי אם סטרוברי ישחק בישראל, יהיה זה אך ורק בחולון.

סטרוברי, בוגר מכללת מרילנד, נבחר על ידי פיניקס עמוק בתוך הסיבוב השני בדראפט 2007 ונטל חלק ב-33 משחקים במדי הסאנס בעונה הבאה. בהמשך שיחק בפורטיטודו בולוניה האיטלקית, עבר פציעה קשה בברך שבגינה לא שיחק למעלה משישה חודשים ובשנה האחרונה הוא שיחק בליגת הפיתוח של ה-NBA ולאחר מכן בריטאס וילנה. ב-19 משחקים בליגה הליטאית הוא העמיד ממוצעים של 5.5 נקודות ו-2.2 אסיסטים ב-16.9 דקות משחק.

סטרוברי מצטרף בסגל של הקבוצה מאולם הפחים אל הזרים לורנס היל, פרנק האסל וטיילר סמית'. הסגל הישראלי כולל את המתאזרח זאק רוזן, ואת אופיר פרחי, שלומי הרוש, שון דניאל, אלכס צ'רנוביץ', אליאב מושיאשוילי ואורי זוהר.

כמו כן נמשכת במרץ מכירת המנויים לעונה הקרובה כשבסוף השבוע האחרון נמכרו למעלה מארבע מאות מנויים. ביום שישי הקרוב ה-14/9 תיערך מכירה מיוחדת של מנויים בין השעות 12:00 ל 14:00 באולם הפחים, בזמן אימון הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully