וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דן שמיר: "מה שהולך כאן זה לא שגרתי"

4.9.2012 / 22:40

מאמן הפועל חולון היה המום מחגיגות האוהדים באימון הפתיחה של הקבוצה והבטיח: "זה מקום מאוד מיוחד. תהיה המשכיות"

אוהדי הפועל חולון באימון הקבוצה. מגד גוזני
חגיגה בחולון. אוהדי הקבוצה פורצים לפרקט/מגד גוזני

הפועל חולון פתחה היום (שלישי) את אימוניה לקראת עונת 2012/13 באופן רשמי. במהלך סוף השבוע שעבר נחתו כל זרי הקבוצה, ואף נכחו במהלך אירוע הגרלת משחקי הליגה שזימן לקבוצה של דן שמיר במחזור הראשון משחק מול מכבי חיפה ברוממה. המשחק עצמו יידחה למועד מאוחר יותר בשל יציאת הירוקים למשחקי ראווה בארצות הברית, ואת המשחק הראשון תשחק חולון רק במחזור השני מול אשדוד בבית.

כמיטב המסורת גם השנה אימון הבכורה החגיגי של המועדון לא הגיע לסיומו, כשמאות אוהדים ירדו מהיציעים של אולם הפחים אל הפרקט, עצרו את האימון, הניפו את השחקנים על כתפיהם והחלו לשיר ולרקוד איתם. במהלך האימון נערך הפנינג מיוחד למכירת מנויי הקבוצה, כשבחולון מקווים להשיג סכום כסף נכבד ממכירת המנויים כבכל שנה.

אוהדי הפועל חולון באימון הקבוצה יחד עם השחקנים. מגד גוזני
מקום מיוחד. חולון חוגגת/מגד גוזני

"בפתיחת העונה שעברה הייתי ממש בהלם", אמר מאמן הקבוצה, דן שמיר בנוגע לאוהדים שפרצו לפרקט וחגגו עם השחקנים. "עכשיו זה הפך לקצת יותר טבעי אבל מי שפה בפעם הראשונה ישר מבין שזה לא משהו שגרתי שהולך פה. חולון זה מקום מאוד מיוחד ואמרתי את זה בחדר ההלבשה לשחקנים". על העונה הקרובה אמר המאמן: "המסר לאוהדים הוא שתיהיה המשכיות ולא רק בתוצאות. הקבוצות פה תמיד עשו יותר ממה שהן היו שוות על הנייר ואני מקווה שכך יקרה גם השנה".

הסגל של הקבוצה מאולם הפחים כולל נכון לשלב זה את הזרים לורנס היל, פרנק האסל וטיילר סמית', וזאת לאחר שלות'ר הד שסיכם בקובצה לא יגיע למועדון. בחולון עושים מאמצים על מנת לצרף עוד גארד זר בימים הקרובים. הסגל הישראלי של הקבוצה כולל את המתאזרח זאק רוזן, ואת אופיר פרחי, שלומי הרוש, שון דניאל, אלכס צ'רנוביץ', אליאב מושיאשוילי ואורי זוהר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
שחקן הפועל חולון לורנס היל יחד עם אוהדי הקבוצה. מגד גוזני
ברוך הבא לטירוף. היל באימון/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully