וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוטמן: "אם לא נלחץ נכון, יתנו לנו בראש כמו לצ'כיה ביורו"

10.9.2012 / 8:54

המאמן הדגים לשחקניו: "אם נהיה ממושמעים, נפתיע את כל המדינה". הסיבה ל-3 קשרים אחוריים? "שחקנים עושים דריבל"

צילום: טל אנגלנדר, עריכה: יותם בן דוד

נבחרת ישראל תערוך הערב (שני) מסיבת עיתונאים ואת האימון המסכם שלה לקראת המשחק הגורלי מחר מול נבחרת רוסיה, והמאמן אלי גוטמן יודע שלשחקנים יש עדיין מה לשפר. אתמול תרגל המאמן מערך של שלושה קשרים אחוריים (נאתכו, ראדי וגל אלברמן או אלמוג כהן) מתוך כוונה שהנבחרת תתבסס על הנעת כדור מסודרת במרכז השדה ותעבה את החלק האחורי שלה. המחשבה הזו מתבססת על חוסר שביעות הרצון של גוטמן מהנעת הכדור במשחק מול אזרבייג'אן. לאחר המשחק בבאקו וגם אתמול ערך המאמן אסיפות בהם דיבר על המשמעות של המשחק הקרוב, כמו גם על נקודות התורפה של הנבחרת שלו.

"אחת הנקודות שאני רוצה לדבר עליה היא ששחקנים עושים פתאום דריבל, נכנסים בכוח, לא עוצרים ולא נותנים פס", אמר המאמן באחת האסיפות, לאחר שהקרין מספר קטעים בהם לא היה מרוצה מהנעת הכדור. "כששחקן נמצא על הקו ורואה שלושה שחקנים פנויים הוא הולך לדריבל במקום לעצור ולתת פס. שחקו בלי ראש בקיר, שהכדור ינוע. ברגע שהקבוצה היריבה מתעייפת אתה דוחף את הכדור. נגד רוסיה נצטרך לבוא 'בטון' בהגנה, ולצאת למתפרצות".

המאמן נתן דוגמה מהמשחק הזכור של רוסיה בפתיחת יורו 2012. "תראו מה קרה לנבחרת כמו צ'כיה ביורו. אם לא נלחץ נכון הם יתנו לנו בראש כמו לצ'כיה. אם נהיה ממושמעים בהגנה ונצא למתפרצות, נפתיע את כל המדינה. כולם בעמדות כמו בטון". כזכור, במשחק ההוא הביסו הרוסים 1:4 את הצ'כים, משערים של אלן דזגוייב (צמד), רומן שירוקוב ורומן פאבליוצ'נקו.

עיתונאי רוסי: "תיקו לא יתקבל בהבנה"

כזכור, ההרכב שתרגל אתמול המאמן כולל לפחות ארבעה שינויים. טל בן חיים החליף את דן מורי במרכז ההגנה, בעוד שיוסי בניון, מהראן ראדי וחן עזרא החליפו את מאור מליקסון, גילי ורמוט ותומר חמד. איתי שכטר תורגל כחלוץ בודד, כשחמד החליף אותו בחלק מהזמן. אלמוג כהן תורגל לפרקים במקום גל אלברמן והמאמן בהחלט לוקח בחשבון את קשר נירנברג לקראת המשחק הקרוב. שחקני הנבחרת סיפרו כי במהלך החזרה מאזרבייג'אן לישראל גוטמן הרבה להתייעץ עם ביברס נאתכו בעניינים מקצועיים וחברתיים. "הוא לא רק הבאנקר שלו בהרכב, אלא גם שחקן אינטליגנט שגוטמן מעריך מבחינת חשיבת המשחק. גם בנבחרת כמו רוסיה יש לו מקום", אמרו בנבחרת.

נבחרת רוסיה הביאה עימה כ-35 אנשי תקשורת לישראל, רובם מתאכסנים במלונות שונים בתל אביב. אחד מהם הגיע לעקוב אחר האימון אתמול, ביקש להישאר בעילום שם ואמר: "שתי הנבחרות לא שיחקו טוב במשחק הראשון, אבל בנבחרת שלנו מצפים להוציא כאן נקודות. תיקו היא לא תוצאה שתתקבל בהבנה ברוסיה. נבחרת ישראל היא נבחרת ביתית טובה שאמורה להקשות עלינו. ארשאבין לא משחק, זה נכון, אבל יש לו מחליפים טובים. צריך לזכור שגם פורטוגל לא הבריקה מול לוקסמבורג".

עצבניים? פאביו קאפלו התעמת עם מאבטחים בנתב"ג

מזלזלים? פאיזולין: לא מכיר שם אף אחד חוץ מבניון ונאתכו"

דעה: היחס של אלי גוטמן ליוסי בניון מבזה את הקפטן הישראלי

נבחרת ישראל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully