וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאיזולין: "חוץ מבניון ונאתכו, לא מכיר אף אחד בישראל"

רוסיה החלה בהכנות למשחק ברמת גן. החלוץ: "ננסה לשבור את הקללה". מאמן הנבחרת לשעבר: "ישראל לא מרשימה"

נבחרת רוסיה, היריבה הבאה של ישראל ביום שלישי (20:00, שידור חי בערוץ 1), ערכה הבוקר (ראשון) אימון קצר בן 45 דקות, בהשתתפות כל 23 שחקני הסגל שזומנו על ידי פאביו קאפלו. רוסיה פתחה את הקמפיין בניצחון 0:2 על צפון אירלנד, אך השחקנים זכו לביקורות בתקשורת על היכולת הדלה וחלקם אף באו בטענות בעצמם למשטח הדשא באצטדיון של לוקומוטיב שאירח את ההתמודדות. קאפול לא תרגל הרכב ויעשה זאת באימון היחיד שתקיים רוסיה על אדמת ישראל, ביום שני בשעה 18:30. הנבחרת תגיע לארץ מחר בשעות הצהריים.

"אני מסכים שלא שיחקנו מבריק, אבל הכי חשוב שניצחנו. לא תמיד נשחק כך ואני מקווה שנשתפר", אמר כובש השער הראשון ויקטור פאיזולין ועבר לנתח את ישראל: "למען האמת, מלבד בניון ונאתכו אני לא מכיר אף אחד בנבחרת הישראלית, אבל ברור שהיא נבחרת חזקה יותר מצפון אירלנד. לא ניצחנו שם בארבעת המשחקים האחרונים? אני זוכר רק פעם אחת, אבל אם ישראל היא הקללה שלנו, ננסה לשבור אותה".

דניס גלושאקוב הוסיף: "לתוצאה מול צפון אירלנד צריך להתייחס בצורה חיובית. חשוב להשיג שלוש נקודות בפתיחת הקמפיין. הנבחרת לא שמחה? ברור שכולנו עדיין מאוכזבים מהיורו, אבל זה קמפיין חדש ואנחנו נלחמים על כרטיס למונדיאל. אנחנו מאוחדים וגם הקהל עוד ייהנה מאיתנו".

מאמן הנבחרת לשעבר אנטולי בישובץ התייחס גם הוא למשחק ואמר: "ראיתי את המשחק בין אזרבייג'אן לישראל ואני חייב להודות שהיריבה הבאה שלנו לא השאירה רושם טוב. אני לא רואה איך הם יכולים לנצח אותנו. יש לנו את כל הסיבות לבנות על משחק התקפי וניצחון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully