וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל: בניון, ראדי ועזרא תורגלו, שכטר תורגל ברוב האימון

9.9.2012 / 19:00

גוטמן ניסה הרכב שונה לקראת רוסיה. חמד תורגל חלקית, דמארי שוחרר מהסגל. קאפלו התעמת עם מאבטחים לאחר הנחיתה

צילום: טל אנגלנדר, עריכה: יותם בן דוד

נבחרת ישראל החלה היום (ראשון) בהכנות לקראת המשחק השני במוקדמות מונדיאל 2014 מול נבחרת רוסיה ביום שלישי באצטדיון רמת גן (20:00, ערוץ 1). מחר תערוכנה שתי הנבחרות את מסיבות העיתונאים והאימונים המסכמים, ובינתיים התחיל אלי גוטמן לעבוד עם השחקנים ולנסות לגבש הרכב לקראת המפגש מול החבורה של פאביו קאפלו.

יוסי בניון, איתי שכטר שחקני נבחרת ישראל בכדורגל. ברני ארדוב
יחד בהרכב? יוסי בניון עם איתי שכטר/ברני ארדוב

יוסי בניון, השחקן הכי מדובר בנבחרת בשבוע האחרון ובכלל, צפוי לחזור להרכב, אך לא על חשבון איתי שכטר, שנוסה בחלק הראשון של האימון כחלוץ בודד במקום תומר חמד. בנוסף אל חזרתו של הקפטן מסתמנים שלושה שינויים נוספים, כשטל בן חיים תורגל במרכז ההגנה במקום דן מורי, וגם מהראן ראדי וחן עזרא קיבלו את הגופיות של שחקני ההרכב באימון, על חשבונם של מאור מליקסון וגילי ורמוט. על פי החלק הראשון של האימון, הסתמנה חוליית קישור אחורית מעובה, כשראדי הצטרף לגל אלברמן וביברס נאתכו. בחלק השני של האימון ביצע גוטמן שני שינויים נוספים, כשהוריד את שכטר לספסל לטובת חמד, והחליף בקישור האחורי את גל אלברמן באלמוג כהן, כך שנראה כי ההתלבטויות הגדולות של המאמן נמצאות בעמדות הללו.

האימון, בו צפה יו"ר ההתאחדות אבי לוזון, היה טקטי בעיקרו, ובמרכזו עבד גוטמן עם השחקנים על הנעת כדור, במיוחד תחת לחץ. מי שלא השלים את האימון הוא ליאור רפאלוב, שעבר להתאמן לבד עם מאמן הכושר דרור שמשון ונראה כי עדיין סובל מהפציעה שמנעה ממנו לצאת לבאקו, ויעבור מחר מבחן כשירות. עומר דמארי נטש את האימון, נבדק על ידי רופא הנבחרת ד"ר מרק רוסנובסקי ואובחן כסובל מדלקת בגיד הפיקה שבברך ובשל כך שוחרר מהסגל.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
יוסי בניון, ליאור רפאלוב, אלי גוטמן. ברני ארדוב
מכין לא מעט שינויים. אלי גוטמן עם יוסי בניון/ברני ארדוב

חן עזרא, שכאמור מועמד לפתוח בהרכב אך היה במצב דומה לפני המשחק הקודם, אמר: "כל אחד רוצה לשחק בהרכב, אבל טובת הנבחרת מעל הכל. בדקות ששיחקתי באזרבייג'אן עליתי בטירוף. מרגש אותי להיות בנבחרת. אין הרבה מה לדבר על המשחק הזה, כולם יודעים שאנחנו מאוכזבים ועכשיו הראש ברוסיה. נצטרך את האוהדים ואני מקווה שיגיעו כמה שיותר כדי לעודד. חייבים להיות אופטימיים, אחרת אין מה לעשות על המגרש. אפשר לעשות את זה. אני חושב שרוסיה חזקה עם ארשבין או בלי, נצטרך להתרכז בעצמנו ולעשות מה שאפשר. בניון? הוא אדם מדהים ומיותר להרחיב עליו. אני מקווה שהוא יתרום מהניסיון שלו על המגרש".

איתי שכטר התייצב גם הוא והגיב לביקורות כלפיו וכלפי הנבחרת: "ביקורות הן חלק מהמקצוע, היינו צריכים לנצח באזרבייג'אן. גם שחקני עבר קיבלו ביקורות והתמודדו. יש ביקורות שאני לא מסכים, אבל אין ברירה. צריך להרים את הראש ולהמשיך הלאה. אני עשיתי הכנה מצוינת לעונה, התחלתי עם שישה-שבעה משחקי אימון בקייזרסלאוטרן, ולאחר מכן נסעתי לאנגליה וחתמתי בסוונסי. לא שיחקתי רק בגלל בעיה עם הוויזה, התאמנתי שם והייתי חלק מהסגל במשחק האחרון. זו תחילת עונה, אני בכושר טוב. לא הבקעתי בשישי, אבל הייתי טוב ואני ממשיך הלאה. בתחילת עונה זה לא משנה אם שחקן משחק בקבוצה או לא, זה משמעותי רק באמצע העונה. הלוואי שבניון ייתן הצגה, הוא עמוד האש שלנו".

בתוך כך, מיני תקרית אירעה כשנבחרת רוסיה נחתה בארץ. עם עליית שחקני הנבחרת לאוטובוס, עלו עימם גם אנשי אבטחה. מאמן הנבחרת פאביו קאפלו לא אהב זאת, ודרש כי הם יירדו, אך לאחר שהוסבר לו על ידי נציגי ההתאחדות לכדורגל כי אלה הם נהלי הביטחון, הוא התרצה ואיפשר להם להמשיך עימם בנסיעה.

בלי קשר, כשעה וחצי לפני המשחק נגד רוסיה ביום שלישי, יעברו שחקני הנבחרת בין היציעים ויחלקו חתימות לאוהדים.

איתי שכטר, גילי ורמוט שחקני נבחרת ישראל בכדורגל. ברני ארדוב
לומד להתמודד עם ביקורות. איתי שכטר לצד גילי ורמוט/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully