וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרינה וויליאמס: "כבר הכנתי את נאום ההפסד שלי"

האמריקאית התקשתה להסביר את הקאמבק האדיר בגמר אליפות ארה"ב. אזרנקה: "היא שחקנית קשוחה יותר מנטלית"

וידאו: רויטרס, עריכה: גדי וינסטוק

לפני שלושה חודשים וחצי סרינה וויליאמס הפסידה בסיבוב הראשון של הרולאן גארוס, בפעם היחידה ב-49 טורנירי גרנד סלאם בקריירה המפוארת שלה בה לא עברה אפילו סיבוב אחד. מאז המאזן שלה הקיץ עומד על 1:26, וכולל זכייה בווימבלדון, במדליית זהב אולימפית בלונדון, והלילה (בין ראשון לשני) היא הוסיפה גם זכייה באליפות ארצות הברית עם 2:6, 6:2, 5:7 אדיר על ויקטוריה אזרנקה בגמר בלתי נשכח.

"הייתי אומללה אחרת ההפסד בפאריס", הסבירה סרינה אחרי הניצחון. "מעולם לא הייתי כל כך עצובה אחרי הפסד. אבל התאוששתי מזה. אומרים שלפעמים טוב להפסיד...". האמריקאית שתחגוג בסוף החודש את יום הולדתה ה-31 שמטה רק 19 משחקונים בטורניר עד הגמר אבל נתקלה בהצגת טניס של המדורגת ראשונה בעולם, שכבר נגעה בניצחון אבל לא יכלה לעוד קאמבק אופייני של הלוחמת הכי גדולה בענף.

סרינה וויליאמס טניסאית אמריקאית. Matthew Stockman, GettyImages
"אומרים שלפעמים טוב להפסיד". סרינה/GettyImages, Matthew Stockman

"אני באמת לא מאמינה שניצחתי", הודתה סרינה, שהייתה רחוקה שתי נקודות מהפסד בפיגור 5:4 במערכה השלישית. "באמת שכבר הכנתי את נאום ההפסד שלי, כי חשבתי 'וואו, היא משחקת נהדר'. אני ממש המומה שזה מה שקרה. זה באמת היה משהו מדהים. ידעתי שזה עומד להיות קיץ ארוך, אבל ידעתי שאצליח אם אתרכז בו. ידעתי שאני יכולה להיות רק שחקנית טובה או להיות אלופה בקיץ הזה, אבל מעולם לא ציפיתי לזכות בכל התארים האלה, והתואר הזה ממש היה מדהים. הכל היה כל כך מדהים, כך שזה היה פשוט נפלא".

האחות הצעירה לבית וויליאמס חגגה תואר גרנד סלאם מספר 15, וזכייה רביעית בפלשינג מדו, כשהראשונה הגיעה ב-1999 כשהיא הייתה רק בת 17. "אני באמת חושבת שמה שמגדיר אלופה הוא לא ניצחונות אלה הדרך בה היא מתאוששת כשהיא נופלת", אמרה סרינה, שהפכה לטניסאית הראשונה שחוצה את רף 40 מיליון הדולר שהרוויחה רק מטניס. "נפלתי מספר פעמים, ובכל אחת מהן פשוט קמתי והתאוששתי, והתפללתי שאוכל לחזור לרמה בה הייתי קודם אז אני מרגישה ממש נהדר שעכשיו הצלחתי לעשות את זה. זה כמו שאתה רואה אנשים כמו מוחמד עלי, למשל, שהוא אדם שלם שתמיד הערצתי .הוא הלך לכלא לזמן רב וחזר להיות אלוף".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
סרינה וויליאמס טניסאית אמריקאית. Mike Stobe, GettyImages
"נפלתי מספר פעמים, ובכל אחת מהן פשוט קמתי והתאוששתי". סרינה/GettyImages, Mike Stobe

בצד השני נותרה אזרנקה מתוסכלת אחרי שנתנה פייט אדיר לפייבוריטית המקומית. "אני חושבת שזה היה גמר נהדר", אמרה הבלארוסית, שהגיעה למשחק עם מאזן של 2:32 על משטחים קשים השנה ו-0:12 במשחקים שהגיעו למערכה שלישית ב-2012. "זה כואב מאוד להפסיד משחק צמוד, ולדעת שאת כל כך קרובה אבל לא השגת את זה. אבל כרגע אין לי שום חרטות. הרגשתי שנתתי הכל. האם זה היה יכול ללכת לצד שלי? כנראה שכן, אבל זה לא מה שקרה. זה באמת באמת כואב, והרגש יוצא ממך ואת מרגישה עצובה, אבל זה הזמן להבין מה קרה כאן. היה משחק נהדר וצמוד, שלא הלך לצד שלי".

על יריבתה, שניצחה אותה כעת ב-10 מתוך 11 מפגשים, אמרה המדורגת ראשונה בעולם: "היא אף פעם לא מוותרת. אין ספק שהיא שחקנית קשוחה יותר מנטלית, ויש לה את הכוחות לעשות את זה".

ויקטוריה אזרנקה טניסאית בלארוסית. Mike Stobe, GettyImages
"אין לי שום חרטות. הרגשתי שנתתי הכל". אזרנקה/GettyImages, Mike Stobe

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully