וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות ארה"ב: דג'וקוביץ' ומארי מחפשים מקום בגמר

אחרי שהדהים את פדרר, ברדיך מקווה להמשיך במומנטום, אבל גם מארי רוצה לנצל את ההזדמנות. עוד בחצי: דג'וקוביץ' נגד פרר

כשרוג'ר פדרר ורפאל נדאל פינו את הבמה, נותרנו עם ארבעה טניסאים שמפנטזים על זכייה באליפות ארצות הברית הפתוחה. היום (שבת, שידור ישיר ביורוספורט) ייצאו לדרך משחקי חצי הגמר בטורניר הגברים, על רקע מזג האוויר הסוער בניו יורק. אנדי מארי, שנואש לזכות בפעם הראשונה בקריירה בתואר גרנד סלאם, פוגש את תומאס ברדיך המפתיע. לאחר מכן נובאק דג'וקוביץ', שכבר מנוסה במעמדים הללו, יתמודד מול דויד פרר, שעשה דרך מרשימה עד כה בטורניר.

תומאס ברדיך (צ'כיה) - אנדי מארי (בריטניה)

אנדי מארי טניסאי סקוטי. רויטרס
נמצא במומנטום מצוין. אנדי מארי/רויטרס

ברדיך המפתיע (7 בעולם) מעולם לא עבר עד השבוע את שלב שמינית הגמר בפלאשינג מדו, ופתאום הוא מוצא את עצמו במעמד היוקרתי של חצי הגמר. אחרי ששלח הביתה את רוג'ר פדרר ברבע הגמר, הוכיח הצ'כי סופית שהוא מסוגל ללכת עד הסוף. בסך הכל ברדיך איבד שתי מערכות בחמישה משחקים, והוא נראה בכושר נפלא. ניצחון שלו ישווה את הישג השיא שלו מ-2010, אז הוא העפיל לגמר בווימבלדון, אבל נכנע לרפאל נדאל.

מנגד, אנדי מארי (4 בעולם) בעיקר שואב את העידוד מהמומנטום המצוין שבו הוא נמצא. הטניסאי הסקוטי שחגג זכייה בטורניר האולימפי כבר הגיע לגמר באליפות ארצות הברית ב-2008, ואחרי שבשנה שעברה הוא נעצר בחצי הגמר, כעת הוא רוצה לעשות צעד נוסף קדימה. המאזן בין השניים עומד כיום על 2:4 לברדיך, כאשר השנה הם נפגשו פעמיים, כשבדובאי מארי ניצח ואילו במונטה קרלו ברדיך הוא זה שחגג בסיום.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

דויד פרר (ספרד) - נובאק דג'וקוביץ' (סרביה)

נובאק דג'וקוביץ' טניסאי סרבי. רויטרס
הופעה מספר 10 ברציפות במעמד חצי הגמר. נובאק דג'וקוביץ'/רויטרס

דויד פרר (5 בעולם) קרוב לסיום עונה מצוינת מבחינתו. אחרי שבאוסטרליה ובווימבלדון הוא הגיע לרבע הגמר וברולאן גארוס הוא נעצר בחצי הגמר, יש לו הזדמנות להעפיל לגמר גרנד סלאם ראשון בקריירה. ההופעה שלו בחצי הגמר היא הרביעית בקריירה, אבל כאמור בכל שלוש הפעמים הקודמות, הוא לא הצליח לעבור את המחסום הזה. פרר עבד קשה ברבע הגמר נגד ינקו טיפסרביץ', אבל בסופו של דבר הצליח לנצח את המערכה החמישית בשובר שוויון, ועם גל ההתלהבות מהמשחק הזה, הוא מקווה לעשות צעד נוסף.

אלא שמולו מתייצב נובאק דג'וקוביץ' (2 בעולם) שנמצא בכושר מצוין ומי שנחשב לפייבוריט לזכות בטורניר. עבור נולה, שזכה בשנה שעברה בטורניר, זו תהיה הופעה עשירית ברציפות בחצי גמר גרנד סלאם, ואין לו כוונה לעצור בשלב הזה. דג'וקוביץ' לא שמט עד כה מערכה אחת בטורניר, ונגד חואן מרטין דל פוטרו הוא מיעט לטעות וסיים עוד משחק נוח. המאזן בין השניים עומד על 5:8 לזכות דג'וקוביץ' (2:7 על משטחים קשים), שניצח בשני המפגשים שנערכו ביניהם השנה באוסטרליה ובמיאמי.

  • עוד באותו נושא:
  • אנדי מארי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully