וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיכום שערי המחזור השלישי באנגליה

מערכת וואלה! ספורט

4.9.2012 / 17:25

וואלה! ספורט גאה להציג: תקצירי הפרמיירליג כאן אצלנו. השלושער של ואן פרסי, הספתח של ארסנל והחגיגה של טבס

ספורט 2

יופי של מחזור שלישי סיפקה לנו הפרמיירליג, ומעתה את תקציריה תוכלו לראות כאן בוואלה! ספורט. לא פחות מ-28 שערים כבשו הקבוצות האנגליות בסוף השבוע, בסיומו נותרה צ'לסי ששיחקה מוקדם יותר (2:4 על רדינג) בגלל הסופר קאפ, כמושלמת היחידה בליגה.

על הסיפור הגדול של המחזור חתום רובין ואן פרסי, שהבקיע שלושער וסידר לאלכס פרגוסון ניצחון 2:3 על סאות'המפטון במשחקו ה-1,000 כמאמן מנצ'סטר יונייטד. גם האקס קרלוס טבס חגג במדי היריבה העירונית מנצ'סטר סיטי, שניצחה בשבת 1:3 את ק.פ.ר, כשברקע הזיכרונות המרגשים ממשחק האליפות הדרמטי מולה בסיום העונה שעברה.

הקרב המסקרן של המחזור נערך באנפילד, שם ארסנל כבשה שערים ראשונים וניצחה 0:2 את ליברפול משערים של שחקני הרכש לוקאס פודולסקי וסנטי קאסורלה. המרסיסיידרס האומללים נותרו עם נקודה אחת בלבד אחרי שלושה משחקים. לפחות ליברפול יכולה להתנחם במאכזבת נוספת שנמצאת קרוב אליה בטבלה, וזוהי טוטנהאם ששוב שמטה יתרון לקראת הסיום ונפרדה ב-1:1 מנוריץ'.

מי שממשיכה לעשות חיל היא ווסט ברומיץ', לה כבר שבע נקודות אחרי שעצרה את הפתיחה המושלמת של אברטון עם ניצחון 0:2. מיצ'ו המשיך לככב במדי סוונסי, אבל הפעם הוולשים הסתפקו ב-2:2 ביתי מול סנדרלנד שהציגה את הרכש הנוצץ סטיבן פלטשר שהרשית פעמיים. צפו בכל השערים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully