וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אוכל לעזור לארסנל במה שהיא תצטרך"

האם זו ההחתמה הגדולה שארסן ונגר דיבר עליה? האצן שהדהים בלונדון עם שתי מדליות זהב, רוצה להצטרף כמאמן כושר

גיבורי אולימפיאדת לונדון 2012, שהסתיימה רק לפני מספר שבועות, טרודים בימים אלו בעיקר במציאת עיסוקים חדשים לפגרה הארוכה שמצפה להם. מייקל פלפס וריאן לוכטה הלכו לכיוון תוכניות הריאליטי, יוסאין בולט חולם על קריירה חדשה בקריקט, ואילו מו פראח, כפי שמסתבר היום (שלישי), רוצה להיות מועסק על ידי קבוצתו האהובה בפרמיירליג, ארסנל.

האצן הבריטי, שהדהים עם שתי מדליות זהב נפלאות בריצות למרחקים הארוכים של 10,000 ו-5,000 מטרים, עשוי להצטרף לצוות המקצועי של התותחנים על תקן מאמן כושר. פראח, שהצהיר מספר פעמים על אהדה מושבעת לארסנל מגיל ילדות, התבטא היום בתקשורת האנגלית וסיפר על האפשרות שיחבור לקבוצה של ארסן ונגר: "אני לא חושב שאהיה טוב כל כך כשחקן, אבל אני בהחלט מעוניין לעזור לארסנל במה שאוכל. דיברתי עם אשתי כבר והיא אמרה שלדעתה אוכל להיות מאמן כושר טוב עבור הקבוצה".

פראח בן ה-29, שהפך לאב טרי רק לפני מספר ימים, כשאשתו ילדה תאומות, הוסיף ואמר: "אוכל לעזור לשחקנים להשתקם מפציעות, או לעשות כל מיני דברים כשהם חווים קשיים פיזיים". החיזור הוא כנראה עניין הדדי, מאחר וארסנל כבר הספיקה לשלוח לביתו של פראח סלסלת פינוקים מיד לאחר הולדת בנותיו, כמו גם עגלה וסינרים לרכות הנולדות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully