וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייקל אואן חתם לעונה אחת בסטוק סיטי

אחרי קיץ מתסכל מלא בשמועות, החלוץ (32) ששוחרר ממנצ'סטר יונייטד מצטרף לפוטרס ויקבל שכר לפי כמות הופעות

בשעה טובה ואחרי קיץ לא פשוט, מייקל אואן מצא קבוצה. החלוץ בן ה-32 חתם הערב (שלישי) לשנה בסטוק סיטי. אואן הפך בקיץ לשחקן חופשי לאחר שחוזהו במנצ'סטר יונייטד לא הוארך ולכן סגרת חלון ההעברות לא הגבילה אותו. במשך כל הפגרה טען השחקן כי ישחק רק בפרמיירליג ודחה כל הצעה מחוץ לליגה הבכירה באנגליה. סטוק הייתה המועמדת הבכירה לקלוט אותו, אך פערים כספיים גדולים מנעו את סגירת העסקה מוקדם יותר. באנגליה מדווח כי אואן ירוויח כסף לפי כמות המשחקים שישחק.

ביומיים עוד נפוצו שמועות לפיהן אואן יחזור לקבוצת נעוריו ליברפול לאחר שהמנג'ר ברנדן רוג'רס, שמשווע לחלוץ, לא הכחיש את האפשרות, למרות זאת במועדון הבהירו כי החזרה לא עומדת על הפרק. אואן רמז בטוויטר כי יקבל החלטה מקצועית חשובה עד יום רביעי ובאנגליה העריכו כי הוא עשוי להודיע על פרישה. כאמור, החתימה בסטוק שינתה את התמונה.

הקריירה המפוארת של אואן כוללת 221 שערים ב-473 הופעות ברמת הקבוצות ועוד 40 שערים ב-89 הופעות בנבחרת אנגליה. אחרי ששיחק בליברפול, בריאל מדריד וניוקאסל, הצטרף החלוץ למנצ'סטר יונייטד לפני שלוש שנים, אך הקריירה שלו באולד טראפורד ידעה בעיקר פציעות וב-52 הופעות במדי השדים האדומים הוא כבש 17 שערים. כאמור, בקיץ חוזהו הסתיים והוא שוחרר על ידי אלכס פרגוסון. אואן הוא שחקן החיזוק השביעי שמצטרף הקיץ לפוטרס, שהחתימו רגע לפני סגירת חלון ההעברות את מוריס אדו, צ'רלי אדם וסטיבן נזונזי.

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully