וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: פבריס פנקראט מועמד

הקשר ההתקפי (32) ששיחק ב-פ.ס.ז' וניוקאסל וכיום משחק עבור נאנט נמצא בפנקס של קרויף. אניימה: "מרגיש פה נהדר"

ברני ארדוב

צפו באיתן טיבי מדבר אחרי הניצחון על מכבי נתניה

מכבי תל אביב יצאה לפגרת הנבחרת עם שש נקודות משני משחקים, אחרי ששער בודד של אלירן עטר העניק לה 0:1 על מכבי נתניה אמש (שני) באצטדיון רמת גן, אפילו אם מדובר היה באחד המשחקים הכי פחות טובים של הקבוצה בשבועות האחרונים. במועדון ממשיכים בקבוצה בנסיונות חיזוק הסגל ובעיקר בחלק הקדמי. מועמדותו של החלוץ טוטו תמוז עדיין עומדת על הפרק כפי שפורסם בוואלה! ספורט, אם כי בהפועל תל אביב יש גורמים שלא מעוניינים להעביר את תמוז דווקא ליריבה העירונית.

בקרית שלום יש מי שאומרים כי מתנהל משא ומתן מתקדם עם חלוץ זר שצפוי להצטרף, כאשר לוואלה! ספורט נודע כי אחד השמות שנמצאים בפנקסו של המנהל הספורטיבי ג'ורדי קרויף הוא הקשר ההתקפי הצרפתי פבריס פנקראט, שחקנה של נאנט מהליגה השניה בצרפת. פנקראט (32, 1.85 מ') שיחק בעונה שעברה שמונה משחקים בלאריסה, כשמ-2004 ועד 2009 הוא היה שייך לפריס סן ז'רמן. במדי קבוצת הפאר הצרפתית רשם השחקן 95 הופעות ו-10 שערים, ובמהלך התקופה הזו הושאל לבטיס ולסושו. את עונת 2009-2010 העביר פנקראט בניוקאסל האנגלית, בשורותיה שיחק 16 משחקים וכבש שער אחד. העונה הספיק לשחק חמש פעמים בליגת המשנה בצרפת וכבש שער אחד.

צפו בשער היחיד שהבקיע פנקראט בליגת המשנה עם ניוקאסל

איתן טיבי: "אין ספק שזה שבוע טוב מבחינתי"

המאמן אוסקר גרסיה ידע לאבחן את הבעיה המרכזית במשחק הקבוצה אמש ואמר: "זה לא היה אחד מהמשחקים הטובים שלנו. בוודאות נשחק טוב יותר. לא מצאנו את השטחים הפנויים, אנחנו חייבים לשחק במינימום נגיעות בכדור. רוב השחקנים נוגעים בכדור יותר מדי פעמים וזה לא טוב בשביל סוג הכדורגל שאני רוצה לראות".

גרסיה הפתיע במעט, כאשר שילב בהרכב הפותח את בלם הרכש איתן טיבי, שהצטרף לאימוני הקבוצה רק ביום חמישי שעבר. טיבי, שזומן גם לסגל הנבחרת, קיבל מחמאות רבות מהצוות המקצועי על משחקו השקט והיציב במרכז ההגנה. "אין ספק שזה שבוע טוב מבחינתי", אמר הרכש מקרית שמונה. "לקחנו שלוש נקודות וזה ניצחון מאוד חשוב מבחינתנו. עכשיו הראש שלי הוא בנבחרת ואני מקווה בעזרת השם שנעשה את המשימה שלנו בנבחרת על הצד הטוב ביותר".

טיבי נשאל כיצד הרגיש במשחק הבכורה במדים הצהובים והשיב: "הרגשתי בסדר גמור במשחק, מהיום הראשון שהגעתי למועדון, החבר'ה קיבלו אותי בצורה מאוד מאוד יפה והיה לי מאוד קל להשתלב מבחינה חברתית. היה כיף גדול לשחק אבל אני כבר עם הפנים קדימה". בלם הרכש יודע שהקבוצה לא היטיבה לשחק: "זו רק תחילת עונה ולפעמים יש משחקים לא טובים. בסיטואציה שנוצרה, אולי היה לנו משחק פחות טוב והכי חשוב שלקחנו את שלוש הנקודות, בהמשך הדרך אני מאמין שיהיו משחקים טובים ואנחנו ממשיכים קדימה".

על ההשוואה בין קבוצתו הנוכחית לעירוני קרית שמונה קבוצתו דאשתקד, אמר הבלם: "קודם כל, קרית שמונה זה מועדון מצוין והיה לי כיף באימונים שהתנהלו שם ברמה גבוהה. אין ספק שהאימונים של מכבי מתקיימים בקצב גבוה, עם גישה שונה והמון מחויבות. צריך להסתגל לזה. יש דרישה בכל אימון להגיע ולהיות הכי טוב. רואים על שחקנים שהם באים ונותנים את ה-100 אחוז באימון".

טיבי, שהגיע מקבוצה שלקחה אליפות בעונה שעברה, נזהר שלא לצאת בהצהרות על העתיד של הצהובים: "באתי מקבוצה שהיא אלופה, אבל עכשיו אנחנו בתחילת עונה וזה מוקדם לדבר על אליפות. יש לנו עדיין דרך ארוכה כדי להגיע למצב ההוא והסיטואציה הזו. אני מקווה שבעזרת השם נגיע לסיטואציה שבה ניאבק על האליפות, אבל זה לא יהיה רלוונטי לדבר על זה עכשיו. אני חושב שאנחנו צריכים להמשיך ולעשות את העבודה שלנו, על הצד הטוב ביותר".

אניימה: "מודה לאנשים שהביאו אותי למכבי תל אביב"

"זה לא רק אני לבד", הצטנע השוער וינסנט אניימה, מהמצטיינים אמש. "אנחנו קבוצה. שיחקנו בצורה לא מושלמת ולא עשינו את מה שרצינו. הדבר החשוב זה שלקחנו את שלוש הנקודות וזה פחות חשוב כרגע אם שיחקנו טוב או רע. שלוש נקודות בכיס זה חשוב מאוד. כל משחק שונה מהמשחק הקודם. אי אפשר לשפוט ולהשוות בין המשחק שלנו נגד חיפה, למשחק של אתמול. מה שחשוב זה הנקודות ואנחנו רוצים לזכות בכמה שיותר נקודות".

אניימה, שזומן לסגל נבחרת ניגריה לקראת המשחק מול ליבריה, סיפר מעט על התאקלמותו במועדון מקרית שלום ואמר: "אני מרגיש נהדר, פגשתי אנשים נפלאים ומדהימים במועדון. תמיד הייתי אהוד על הישראלים בקהל, במהלך השנים ששיחקתי כאן ואני מודה לאנשים שהביאו אותי למכבי תל אביב, תודה רבה. כשאתה פוגש כאלה אנשים נפלאים וכזה צוות מקצועי, זה עוזר לנחיתה רכה יותר".

אוהדי הקבוצה שנכחו אמש באצטדיון רמת גן הביעו את כעסם כלפי הנהלת מכבי נתניה. לטענת אוהדי מכבי תל אביב, מלבד העובדה שנתניה נקבה במחיר גבוה של 88 שקל לכרטיס, גם לא הוצאו למכירה מספיק כרטיסי חיילים ונוער, דבר שהביא לכך שמספר ילדים ומספר בני נוער נאלצו לשלם מחיר כרטיס למבוגר.

הקבוצה תתאמן בשבוע הקרוב ללא שמונה משחקני הנבחרות השונות: יואב זיו, מהראן ראדי, גל אלברמן ואיתן טיבי, ימריאו עם סגל הנבחרת הבוגרת לאזרבייג'אן, בעוד שמואנס דאבור, עומר ורד, יגיל ביטון ימריאו יחד עם הנבחרת הצעירה למחנה אימון באוסטריה ואניימה, כאמור, ייצא לניגריה למשחק נבחרתו נגד ליבריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully