וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסקר גרסיה: "גם לברצלונה קשה מול קבוצות שמצופפות"

מאמנה של מכבי ת"א הסביר את היכולת הבינונית מול נתניה. זיו: "מאחלים החלמה מהירה לשירזי". בנין: "מאוד מאוכזב"

צילום ועריכת וידאו: דרור פיקלני

שש נקודות, זהו מאזנה של מכבי תל אביב לאחר שני משחקים, זאת לאחר שהצהובים גברו הערב (שני) על מכבי נתניה 0:1 באיצטדיון רמת גן. למרות המאזן המושלם, אין כל ספק שאוסקר גרסיה לא יכול להיות מרוצה מהיכולת של הקבוצה, שנראתה מעט מהוססת הערב, ואלמלא שער הניצחון של אלירן עטר וחוסר ריכוז של שחקניו של טל בנין במחצית השניה מול השער, היתה מאבדת קבוצתו נקודות ראשונות. בסיום המשחק, העבירו מספר שחקני מכבי תל אביב ברכת החלמה מהירה למאמן היריבה העירונית, ניצן שירזי. מאמן הצהובים, אוסקר גרסיה אמר: "קודם כל אני רוצה לאחל לו ולמשפחתו שהוא יחלים במהירות, ויחזור למגרשים".

אוסקר גרסיה מאמן מכבי תל אביב בכדורגל. ברני ארדוב
מרוצה מהנקודות, פחות מהמשחק. גרסיה/ברני ארדוב

אוסקר גרסיה הסביר את היכולת הפושרת של קבוצתו ואמר: "זה קשה לשחק מול קבוצה כמו נתניה שמצופפת ככה את השדה ולקח לנו זמן למצוא את הקצב שלנו. גם לברצלונה קשה במצבים כאלה. חלק מהשחקנים חששו ולא מסרו טוב, אנחנו צריכים להיות שקטים יותר עם הכדור, אנחנו מאבדים יותר מדי כדורים". על השחקן החדש שלו, איתן טיבי, אמר המאמן: "לאיתן היה משחק טוב מאוד. הוא מכיר את חבריו לקבוצה רק שלושה ימים והוא השתלב טוב מאוד עם קרלוס גרסיה".

יואב זיו אמר היה מרוצה מאוד ואמר לאחר הניצחון: "זו פתיחת עונה טובה, אנחנו מציגים כדורגל טוב, ואנחנו עוד נביא דברים נוספים ונשתפר". על הזימון שלו לנבחרת אמר המגן: "לא הופתעתי מהזימון לנבחרת. כל הדיבורים מסביבי שאומרים כאילו לא הגיע לי מונעים מאינטרסים או מסתם מרמור, זה לא מעניין אותי. אני בא מאהבה". זיו סיים ואמר: "כולנו כאן במכבי תל אביב רוצים לאחל החלמה מהירה לניצן שירזי, זה הכי חשוב".

מהראן ראדי הוסיף: "הייתי מעדיף שניראה יותר טוב, אבל לא צריכים להיתו חזירים. היה משחק קשה, נתניה למדה אותנו מהמשחק הקודם והיה קשה לנו לפתח את המשחק הרגיל שלנו. אנחנו צריכים להמשיך בשיטה ובהתקדמות שהתחלנו מגביע הטוטו. אני לוקח מהמשחק את שלוש הנקודות. נרים את עצמנו, נעבוד ונתקן את הטעוית בפגרה וטוב לעשות את זה אחרי ניצחון ולא אחרי הפסד. הוזמנתי לנבחרת וזה חלום של כל שחקן. אני צריך לשרת את הנבחרת על הצד הטוב ביותר ומקווה להיות חלק ממנה במשחקים הבאים".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
איתן טיבי שחקן מכבי תל אביב בכדורגל. ברני ארדוב
המאמן היה מרוצה מהיכולת שלו. טיבי/ברני ארדוב

בנתניה זעמו בסיום על השיפוט, וטענו כי הגיעו להם לא פחות משני פנדלים במהלך המשחק. "אמרתי לשופט מה שהייתי צריך להגיד, לא רוצה לדבר על השופטים", אמר מאמן נתניה, טל בנין. "אני מאוכזב, זה משחק של מצבים. הגענו אליהם כדי להשוות ואפילו לנצח. זה לא קרה, וחבל, אבל אנחנו מסתכלים קדימה".

המאמן נשאל האם ההפסד של הקבוצה בגביע הטוטו מול אותה מכבי תל אביב השפיע על השחקנים ואמר: "כשאתה מפסיד 3:0 בתצוגה מביישת, יש משהו שנשאר מבחינה פסיכולוגית. ניסינו לא לספוג, הביטחון חזר לשחקנים והתחלנו ליזום". כשנשאל האם הקבוצה עומדת להתחזק, אמר בנין: "אלו השחקנים שיש לי ועם זה אני יוצא למלחמה. במגרש יותר ביתי אולי היתה לנו דחיפה, אבל כשמכבי תל אביב נמצאת בפורמה, אי אפשר להגיע ולשחק מאוד התקפי".

ליאוניד קרופניק הוסיף: "שלא כובשים, אומרים שיש בעיה בהתקפה. אנחנו משתפרים ממשחק למשחק והיום הגענו להזדמנויות ואם לא אניימה, התומאה הייתה אחרת. יש לנו שחקנים מספיק טובים בהתקפה. זו קבוצה חדשה כמעט לגמרי, אבל חדש ההלבשה בריא. ייקח זמן עד שנתחבר. השיפוט? אני ראיתי שני פנדלים והייתי רחוק. היו נגיעות יד ברורות".

טל בנין מאמן מכבי נתניה בכדורגל. ברני ארדוב
לא אהב את השיפוט. בנין/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully