וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומרי כספי: "שיחקנו כמו שהיינו צריכים לשחק בארץ"

3.9.2012 / 15:34

הנבחרת נחתה בארץ לאחר הניצחון באסטוניה, הפורוורד הודה: "ההבדל בין המשחקים היה ההגנה האגרסיבית שלנו"

צילום ועריכת וידאו: דרור פיקלני

נבחרת ישראל נחתה היום (שני) בנמל התעופה בן גוריון לאחר הניצחון המשכנע אמש 53:84 על נבחרת אסטוניה. בעקבות הניצחון נשארו שחקניו של אריק שיבק בתמונת הסיכויים להעפלה לאליפות אירופה בקיץ הבא באסטוניה, אך עדיין הדרך לשם ארוכה ובמידה והנבחרת לא תנצח את כל משחקיה עד לסיום המוקדמות, היא תזדקק לעזרה מנבחרות אחרות כדי להעפיל. שחקני הנבחרת יזכו ליום מנוחה היום, ומחר ישובו לאימונים לקראת המשחק מול נבחרת איסלנד ביום רביעי ביד אליהו (20:30), כשהמטרה היא לנצח בהפרש גבוה ככל שניתן.

עומרי כספי, שהצטיין עם 26 נקודות, אמר: "היינו תלויים בעצמנו גם אם היינו מפסידים, אבל הניצחון הזה נותן לנו דחיפה קדימה. אני לא מאמין במושג הזה להתחרט בספורט. אסטוניה באו לארץ, ניצחו אותנו, וצריך להוריד את הכובע בפניהם. שיחקנו כמו שהיינו צריכים לשחק בארץ, עשינו הגנה אגרסיבית, עצרנו אותם, עשינו עצירות בהגנה וקלענו וזה היה ההבדל בעיקר".

"אני לא מתעסק במשחקים הבאים", הוסיף כספי. "אנחנו צריכים להתעסק באיסלנד ביום רביעי. ננצח ברביעי, נגיע לשבת, ננצח ואז נתעסק בסרביה. קשה מאוד לנצח בסרביה, זה אולם קשה מאוד, אנחנו מסתכלים משחק אחרי משחק".

עמרי כספי, שחקן נבחרת ישראל. דרור פיקלני
"ההבדל היה ההגנה האגרסיבית". כספי/דרור פיקלני

מאמן הנבחרת אריק שיבק אמר: "יצאנו למשחק מאוד גורלי בקמפיין, משחק שסומן על ידינו מלכתחילה אבל בטח ובטח אחרי שהפסדנו לאסטוניה בבית. באנו למגרש מאוד קשה, מניסיון אישי עם נבחרות ישראל, הייתי שם לפני ארבע שנים עם נבחרת ישראל והפסדנו. מגרש קשה. אני מכיר אותו גם מהתקופה שלי בהולנד, מגרש ביתי עם 7000 צופים אפילו לאומניים.

התקלקל שם המיקרופון למי שהייתה צריכה לשיר את ההמנון, אז 7000 איש צרחו את ההמנון שם. אני שמח שהבאנו את כל הניסיון למשחק הזה, מתחילת המשחק שלטנו בתחום ההגנתי ונתנו משחק הגנה מהיותר טובים שהיו לנו בקמפיין הזה ואחרי זה הכל כבר זרם. אם הגענו למצב שהרבע הרביעי הוא גארבג' טיים במשחק חוץ, אז זה אומר הכל.

אני לא מסתכל על המשחקים כמוקשים. הסיבוב הבא הוא חשוב לנו כדי לעשות את העבודה מול איסלנד בבית ואז נסתכל על הבתים האחרים. יש משחקים מקבילים אלינו, שאחרי הסיבוב הזה נוכל לדעת איפה אנחנו עומדים. אני אמרתי לפני שבוע או שבועיים, בקמפיין כזה אסור להסתכל רחוק מדי.

בטיסה דיברנו על זה שכשעשינו קידוש ביום שישי, אז נזכרנו ששבוע לפני כן עשינו קידוש בסלובקיה ומה עברנו מאז ועד היום. זה קמפיין מאוד מאוד ארוך, מאוד קשה עם המון נסיעות, יותר קשה מהקמפיינים הקודמים, כי יש לנו עוד קבוצה בבית. צריך להסתכל על המשחק הבא מול איסלנד כמטרה, אנחנו צריכים לנצח אותו ובהפרש הכי גבוה שרק אפשר. רק אחרי זה נוכל לראות מה קורה הלאה".

רביב לימונד הוסיף: "עבורינו ההפסד בארץ לאסטוניה היה תקלה, מסוג הדברים שאתה לא יכול להסביר. טוב מאוד וחשוב מאוד לנו ולכדורסל הישראלי שהצלחנו לתקן את הרושם ולהשיג ניצחון כזה יפה שמה.

אנחנו מאוד מאמינים ביכולות שלנו ואנחנו הראינו שביום נתון אנחנו יכולים לנצח כל קבוצה, לא יהיה קל במשחקים הבאים אבל נעשה את המקסימום כדי שזה יקרה. אני בשביל הנבחרת כל דקה וכל שנייה שיצטרכו אותי אתן. אני מקבל דקות ומשתדל להיות הכי טוב שאפשר, אבל הכי חשוב שהנבחרת תנצח ושנעלה לאליפות אירופה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אריק שיבק, מאמן נבחרת ישראל. דרור פיקלני
"בקמפיין כזה אסור להסתכל רחוק מדי". שיבק/דרור פיקלני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully