וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוטו תמוז על סף מעבר למכבי ת"א

החלוץ צפוי לחצות את הכביש. מכירתו תסייע להפועל ת"א לרכוש את גילי ורמוט. מנסה המועמד המוביל לעמדת הבלם

חלוץ הפועל תל אביב, טוטו תמוז, אמור לעבור בימים הקרובים למכבי תל אביב, כשהכסף שיתקבל ממכירתו לצהובים, יסייע להפועל לממן את רכישתו של הקשר גילי ורמוט מקייזרסלאוטרן. בין הקבוצות מתנהלים מגעים מתקדמים ותמוז כבר סגר את תנאיו בקרית שלום.

תמוז בן ה-24 הגיע להפועל תל אביב מבית"ר ירושלים, ואם יחתום במכבי תל אביב, היא תהיה התחנה הרביעית שלו אחרי שהחל את הקריירה בהפועל פתח תקוה.

כידוע, ההעפלה של האדומים לשלב הבתים של הליגה האירופית, ביחד עם מכירתו של נוסא איגייבור לבטיס הספרדית, יכניסו לקופת הפועל תל אביב סכום כסף גדול שסייע למחוק את הגרעון התקציבי, אבל כדי לבצע רכש, האדומים צריכים למכור שחקנים.

לאורטן תדרוש כ-400 אלף יורו על ורמוט

כזכור, בשנה שעברה נמכר גילי ורמוט לקייזרסלאוטרן תמורת 750 אלף יורו וההערכה היא שהיא תדרוש כעת כ-350-400 אלף יורו תמורתו. מכירה של תמוז תממן את עסקת הרכישה.

ורמוט שנחת בארץ, סיכם את רוב תנאיו בעל פה במתחם חודורוב והוא צפוי לחתום לחמש שנים ולחזור לקדנציה שלישית במועדון, זאת בתנאי שהתנאים ייסגרו סופית מול השחקן ומול הקבוצה הגרמנית.

ורמוט התקבל על ידי עשרות אוהדים בנתב"ג ואמר: "סגרתי 90 אחוז מהדברים ונשאר לסגור רק בין המועדונים. רציתי לשחק בספרד או בהולנד, ואם זה היה קורה אז לא הייתי חוזר. יש הרגשה של חוסר מיצוי באירופה ובסיטואציה שנקלעתי הפיתרון הכי טוב זה לחזור לפה. בהולנד נפתח לי התיאבון ורציתי להמשיך, אבל לא הכל תלוי בנו, אני מקווה שאוטוטו אחזור לשחק".

מעמדו של קולאוטי ייחלש

במידה שעסקת תמוז תצא לפועל, תהיה לכך השפעה גדולה על שתי התל אביביות.

מבחינת מכבי, מעמדו של רוברטו קולאוטי, הרופף גם ככה, צפוי להתערער אף יותר והחתמה של תמוז תסמן לו את הדרך החוצה מהמועדון. בגלל שבחלק הארי של הליגות האירופאיות חלון ההעברות נסגר אמש, קולאוטי יצטרך למצוא קבוצה בליגה בה החלון עדיין פתוח לעוד כמה ימים או שבועות, דוגמת צרפת, רוסיה או פולין.

אגב, בלי קשר לתמוז, האריס מדוניאנין הושאל סופית לגזיאנטפספור הטורקית, לה יש אופציה לרכוש אותו בסיום העונה.

בהפועל תל אביב, הכסף שייכנס מהמכירה ושיסייע לרכוש את גילי ורמוט, יקל את החתמתו של בלם זר - פעולה שצפויה לצאת לפועל בין כה וכה. המגעים עם דגלאס דה סילבה עלו על שרטון וכרגע המועמד המוביל לעמדה הזו הוא ג'ון מנסה הגנאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully