וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב - הפועל חיפה: ארבעה שינויים אצל שירזי

חוטבא, דנין, טועמה וממן יפתחו (20:10, ספ'1). המאמן ביקש סבלנות בהנעת הכדור. קלינגר: "נסתכל עליהם בגובה העיניים"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* הפועל תל אביב והפועל חיפה נפגשו 101 פעמים מאז קום המדינה. המאזן צמוד מאוד: 34 ניצחונות להפועל תל אביב, 33 ניצחונות להפועל חיפה ו-34 תוצאות תיקו.

* המאזן בין השתיים כשהפועל תל אביב מארחת עומד על 22 ניצחונות לקבוצה התל אביבית, 16 ניצחונות חיפאים ו-13 תוצאות תיקו.

* לניצן שירזי זה יהיה מפגש עם הקבוצה בה החל את דרכו בעונה שעברה. חנן ממן ישחק נגד הקבוצה בה גדל.

* מן העבר השני, מהראן לאלה יפגוש את הקבוצה בה שיחק בארבע השנים האחרונות ושאיתה הוא זכה בשלושה גביעי מדינה ובאליפות אחת.

* הפועל תל אביב מגיעה למשחק אחרי ארבעה ניצחונות רצופים בכל המסגרות.

* המפגש האחרון בין הקבוצות הסתיים ב-0:3 מוחץ להפועל חיפה. רן אבוקרט, ערן לוי וסטפן דנקוביץ' כבשו את השערים בקרית אליעזר.

שחקן הפועל תל אביב, סלים טועמה, לצד מנהל הקבוצה, מורדי דדון. ברני ארדוב
יקבל את הקרדיט אחרי היכולת הטובה בחמישי. טועמה/ברני ארדוב

מפתחות והכנות

הפועל תל אביב:

במקביל לניסיונות החיזוק בהפועל תל אביב רגע לפני הדד ליין לרישום שחקנים לשלב הבתים בליגה האירופית, הקבוצה ערכה היום את האימון המסכם שלה לקראת מחזור הליגה השני בסיומו היא מקווה לשמור על מאזן מושלם. המאמן ניצן שירזי, שביקש משחקניו באסיפת הקבוצה יותר סבלנות בהנעת הכדור, צפוי לערוך ארבעה שינויים בהרכב לעומת זה שפתח מול דודלאנז' ביום חמישי (0:4). סלים טועמה וחנן ממן שעשו את השינוי במשחק יפתחו על חשבונם של ברונו קוטיניו ואלרואי כהן בחלק הקדמי ואילו בחלק האחורי יעלו נעאל חוטבא ואלירן דנין במקומם של ג'ון פיינטסיל, שיכולתו מדאיגה הרבה אנשים בהפועל, ויגאל אנטבי.

הפועל חיפה:

האדומים מהכרמל יחסרו מחר את החלוץ ולדימיר גלושצ'ביץ', שייעדר בכלל חתונתו, והמאמן ניר קלינגר עשוי לשנות במעט את שיטת המשחק. קלינגר ניסה במהלך השבוע את הישאם כיוואן, סטפן דנקוביץ' וגיא צרפתי במקומו של המונטנגרי, כשאם האחרון יפתח, החיפאים ישחקו עם שני חלוצים: יובל אבידור ומהראן לאלה. . המאמן שהיה מאוכזב מאוד מהחלק ההתקפי תרגל השבוע בסוף אחד האימונים אימון מיוחד רק לחלוצים.

התלבטות נוספת של קלינגר היא בנוגע לאיוש עמדת המגן הימני, שם עאהד עזאם עשוי לתפוס את מקומו של סטפן דנקוביץ', שהוסט אחורה בשבוע שעבר. אושרי רואש, שעדיין לא חתם ולא עבר בבקרה, לא ישחק.

קלינגר אמר על המשחק: "אני לא יודע אם שחקנים מדברים על המפגשים מול ניצן בחדר ההלבשה, אבל תמיד אפשר למצוא קשר שנותן מוטיבציית יתר לשחקנים. מפגש עם הפועל תל אביב זה אחד מהמשחקים הקשים בליגה, אבל אנחנו נסתכל עליהם בגובה העיניים. בנוגע לחנן ממן: הלוואי שתהיה לו קריירה מעולה כי זו תהיה גם הצלחה שלנו, אבל שזה יקרה רק אחרי המשחק".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
מאמן הפועל חיפה ניר קלינגר. קובי אליהו
"אחד מהמשחקים הקשים בליגה". קלינגר/קובי אליהו

יעמדו למבחן

הפועל תל אביב: חנן ממן

הקשר שהגיע מהפועל חיפה עם לא מעט סימני שאלה יפתח מול האקסית וינסה לשחזר את היכולת מיום חמישי. מעבר לחשיבות האישית של ממן למשחק, יש לו הרבה מה להוכיח השנה. הקשר תמיד נחשב לסופר כישרוני, אולם חסר עקביות. המשחק הקרוב יהיה עבורו סוג של מבחן בגרות - להוכיח לחיפה שוויתרה עליו ללא מלחמה של ממש ולשמור על יכולת גבוהה לאורך יותר מחצי שעה.

הפועל חיפה: מהראן לאלה

החלוץ שהגיע עם הרבה ציפיות לחיפה, ולפחות לפי האימונים נראה שהוא נחוש מתמיד. לאלה יצטרך להתחיל לפרוע את השטרות ולהיות המוציא לפועל של הפועל חיפה, ועל הדרך גם להוכיח משהו למי שמיהר לוותר עליו במתחם חודורוב.

חלוץ הפועל חיפה מהראן לאלה. קובי אליהו
מפגש מסקרן עם הקבוצה בה שיחק בארבע השנים האחרונות. לאלה/קובי אליהו

הרכבים משוערים

הפועל תל אביב: אפולה אדל, נעאל חוטבא, וואליד באדיר, מור שושן, יגאל אנטבי, אריק דג'מבה דג'מבה, סלים טועמה, חנן ממן, טל בן חיים, עומר דמארי, ויקטור מרעי.

הפועל חיפה: קאלה דרשלר, סטפן דנקוביץ' (עאהד עזאם), דושאן ברקוביץ', פביאן סטולר, אייל טרטצקי, יוסי דורה, גל אראל, רן אבוקרט, גיא צרפתי (הישאם כיוואן), יובל אבידור, מהראן לאלה.

חנן ממן שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
זה הזמן להראות עקביות. ממן/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully