וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א: לאוטרן דורשת סכום גבוה, ורמוט לא יגיע?

הקשר סיכם, אבל קבוצתו הגרמנית דורשת סכום אותו האדומים לא מוכנים לשלם. המשמעות: עסקת תמוז למכבי ת"א בסכנה

למרות שהוא סיכם את מרבית התנאים שלו מול הפועל תל אביב ואף נחת היום (שבת) בארץ והתקבל על ידי עשרות אוהדים של הפועל תל אביב בנתב"ג, כרגע גילי ורמוט עדיין רחוק מאוד מהפועל תל אביב. הסיבה נעוצה בפערים כספיים גדולים מאוד בין האדומים לקייזרלסאוטרן, שמקשים על החזרה שלו למתחם חודורוב.

בהפועל תל אביב טוענים כי הקבוצה הגרמנית דורשת כחצי מיליון יורו על ורמוט, סכום אותו האדומים אינם יכולים וגם אינם מעוניינים לשלם. אם הגרמנים לא ירדו משמעותית מהדרישה הזו, ורמוט לא יחזור לאדומים ויישאר בלאוטרן לפחות עד ינואר. לפיכך, בהפועל העריכו הערב שהעסקה לא תצא לפועל, אם כי הדברים עוד עשויים להשתנות.

הקשיים בעסקת ורמוט מעמידים בספק את העברתו של טוטו תמוז למכבי תל אביב. הפועל תל אביב זקוקה לכסף שייכנס לה כדי לממן את עסקת ורמוט, אך אם הדרישות של קייזרסלאוטרן לא יונמכו, האדומים עשויים להעדיף להשאיר את תמוז בקבוצה על פי בקשתו של המאמן ניצן שירזי.

בתוך כך, הצוות המקצועי ממשיך לחפש בלם שיחתום ביומיים הקרובים ויוכל להירשם לשלב הבתים של הליגה האירופית. המו"מ עם דגלאס דה סילבה עלה על שרטון, וכרגע ג'ון מנסה הגנאי הוא המועמד הבולט להצטרף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully