וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק יצחקי חתם לעונה באנורתוזיס

30.8.2012 / 10:19

חלוץ מכבי ת”א ישחק תחת רוני לוי: ”רק רוצה לחזור”. גורי וטיבי התאמנו, 13:00: מסע”ת פתיחת העונה עם גולדהאר (חי באתר)

קובי אליהו

ברק יצחקי חתם הבוקר (חמישי) לעונה אחת באנורתוזיס פמגוסטה. החלוץ ששוחרר ממכבי תל אביב ישחק תחת רוני לוי לאחר שסוכמה עסקת ההשאלה בין הקבוצות, והוא אחר שחתם באמצעות סוכניו רונן וגלעד קצב הוא מסר: "אני רק רוצה לחזור לשחק כדורגל, מאחל בהצלחה רבה לחברים במכבי ומודה לאוהדים על התמיכה".

כזכו יצחקי, קיבל בתחילת הקיץ הודעה מהנהלת מכבי תל אביב כי הוא משוחרר מהקבוצה, והתאמן עד כה באימונים אישיים בקריית שלום ושמר על כושר לאורך הפגרה. השחקן ניהל מגעים עם אסטרס טריפוליס היוונית ואף יצא להתרשמות, אך זה לא הבשיל לכדי חתימה. יצחקי בן ה-28 שיחק חצי עונה באירופה במדי גנק הבלגית החל מינואר 2008, אך בתום העונה שב לבית"ר ירושלים. בקיץ 2010 נרכש על ידי מכבי תל אביב ואחרי שהחמיץ כמעט עונה שלמה בגלל פציעה, רשם אשתקד 27 הופעות ליגה בהן כבש תשעה שערים.

אחרי שאתמול קיבלו שחקני מכבי תל אביב יום חופש, החלה הבוקר הקבוצה בהכנות למשחק מול מכבי נתניה ביום שני באצטדיון רמת גן. באימון ביקר מאמן הנבחרת הצעירה גיא לוזון, ששוחח ארוכות עם אוסקר גרסיה.

איתן טיבי, שעבר אתמול רשמית למכבי תל אביב אחרי שהכרעת הבוררות בעניינו פסקה שהוא רשאי לחתום תמורת 350 אלף יורו, ערך אימון בכורה, וכך גם סטיב גורי שחתם שלשום.

הבורר קבע: איתן טיבי שחקן מכיב תל אביב

סטיב גורי הצטרף לרשימת הרכש של גרסיה

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

- שחקני מכבי תל אביב סטיבן גורי, איתן טיבי. קובי אליהו
החוליה האחורית החדשה. גורי וטיבי/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully