וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבורר קבע: איתן טיבי שחקן מכבי תל אביב

בלם קרית שמונה, שסיכם אצל הצהובים, התבשר שהוא יוכל לעבור לקרית שלום תמורת סעיף השחרור שלו בגובה 350 אלף יורו. מאיוקה חתם בסאות'המפטון, הצהובים יקבלו מיליון יורו

קובי אליהו

איתן טיבי ישחק בעונה הקרובה במכבי תל אביב, וזה סופי. בלם עירוני קרית שמונה, שהיה חתום אצל האלופה וביקש לעבור לצהובים, התבשר בהכרעת הבוררות שהתקיימה כי הוא יוכל לשחק בעונה הקרובה בקבוצה של אוסקר גרסיה. כעת הוא יעבור תמורת 350 אלף יורו, כפי שנקבע בסעיף השחרור שלו.

כזכור, הצדדים פנו לבוררות לאחר שהבעלים של עירוני קרית שמונה איזי שרצקי טען שבנוסף לסכום המופיע בסעיף שחרורו של טיבי, יש להתקיים משא ומתן על גובה הסכום שישולם תמורת הבלם. אלא שהבורר לא קיבל את טענות אנשי קרית שמונה, ופסק כי סעיף השחרור תקף.

בעקבות ההחלטה, הבלם, שכבר סיכם את תנאיו במכבי תל אביב, יחתום כעת באופן רשמי על חוזהו וצפוי להיות מוצג מחר (חמישי) במסיבת העיתונאים שתקיים הקבוצה, בה ייטול חלק גם הבעלים מיטש גולדהאר. ממכבי תל אביב נמסר: "מכבי תל אביב מרוצה מהחלטת הבורר ושמחה לצרף את איתן טיבי לסגל ולאימוני הקבוצה".

מעירוני קרית שמונה נמסר: "עירוני קרית שמונה בוחרת שלא להגיב כרגע ולהמתין בכל הנוגע לבוררות בינה לבין איתן טיבי, זאת מאחר וב-23 בספטמבר יתקיים דיון נוסף בבוררות בין הקבוצה לשחקן".

טיבי בן ה-24 זכה להכרה ראשונה בבית"ר ירושלים, אבל הושאל ממנה להפועל רעננה והכח עמידר רמת גן. בעונת 2009/10 הוא חזר לבית"ר ירושלים, כשמשם הוא המשיך לניסיון אירופי בשרלרואה הבלגית. טיבי לא הצליח להשאיר חותם שם, חזר לארץ וחתם בקרית שמונה בינואר בשנה שעברה אחרי שחתם לשלוש עונות וחצי, והיה שותף לאליפות ההיסטורית של הקבוצה מהצפון. מעבר לכך, היכולת הטובה של טיבי במדי קבוצתו העניקה לו זימון לנבחרת ישראל.

עמנואל מאיוקה בסאות'המפטון

חלוצה לשעבר של מכבי תל אביב עמנואל מאיוקה חתם היום (רביעי) לחמש שנים אצל העולה החדשה באנגליה, סאות'המפטון. מכירתו של השחקן בן ה-21, ששיחק בשנתיים האחרונות ביאנג בויז השוויצרית, תסדר למכבי תל אביב גם סכום של מיליון יורו מכיוון שבעת מכירתו לשוויץ סוכם כי הצהובים יהנו מ-20 אחוז במכירתו הבאה.

מאיוקה עבר את הבדיקות הרפואיות. בשנתיים האחרונות הוא הספיק לכבוש 32 שערים וגם הוכתר כמלך השערים של נבחרת זמביה בזכייה בגביע אפריקה. הטורניר הזה הכניס את החלוץ לתודעה והגביר את העניין סביבו.

"עמנואל הוא חלוץ מהיר שאני בטוח שירגש את האוהדים", אמר מאמן סאות'המפטון נייג'ל אדקינס. "הוא רק בן 21 אבל יש לו כבר ניסיון רב במיוחד בזירה האירופית. הוא יביא משהו שונה לקבוצה, ואני מצפה לראות אותו לובש את החולצה בפעם הראשונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully