וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: סטיב גורי חתם לעונה

28.8.2012 / 15:50

הבלם מחוף השנהב חתם לשנה עם אופציה לאחת נוספת ויחזק את ההגנה הצהובה. ג'ורדי קרויף: "תהיה לו תרומה משמעותית"

מגד גוזני

צפו בתגובות לאחר הניצחון של מכבי תל אביב על מכבי חיפה

פחות מ-24 שעות אחרי הניצחון המשכנע 1:2 על מכבי חיפה במחזור הפתיחה של ליגת העל, מכבי תל אביב מתחזקת. הקבוצה הודיעה היום (שלישי) כי החתימה את הבלם סטיב גורי, ששיחק בשנתיים וחצי האחרונות בוויגאן. גורי בן ה-31, שחקן נבחרת חוף השנהב, עבר את הבדיקות הרפואיות כבר ביום ראשון וחתם על חוזה לעונה עם אופציה לשנה נוספת.

"אני מאושר שחתמתי במכבי תל אביב ומחכה למה שמבחינתנו יכולה להיות עונה מצוינת", אמר גורי לאתר הרשמי של מכבי תל אביב. "הייתי בישראל לפני מספר שנים כשחקן צעיר, אך אני חוזר כשחקן עם הרבה יותר ניסיון. תל אביב עברה שינויים רבים ממה שהיה זכור לי. אני מקווה לעזור לקבוצה להגשים את מטרותיה. אחרי המשחק אתמול בבלומפילד אני מחכה כבר בקוצר רוח להתאמן עם חברי החדשים לקבוצה".

המנהל הספורטיבי ג'ורדי קרויף אמר לאתר הרשמי על ההחתמה החדשה: "סטיב גורי הוא שחקן אתלטי, מהיר, חזק, ורסטילי, מנוסה ותחרותי. אני מאושר שהצטרף למכבי תל אביב ובטוח שתהיה לו תרומה משמעותית למטרות שלנו".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מרוצה מהחיזוק. ג'ורדי קרויף לצד סטיב גורי/מערכת וואלה!, צילום מסך

גורי שיחק מספר חודשים בבני יהודה בשנת 2000, אז עוד כחלוץ. בהמשך עבר הסבה לעמדת הבלם ובשנתיים וחצי האחרונות שיחק בוויגאן אתלטיק האנגלית, תחת המאמן רוברטו מרטינס שמצוי בקשרים חמים עם המנהל הספורטיבי של מכבי תל אביב, ג'ורדי קרויף. גורי יכול לשחק הן כבלם והן כמגן שמאלי, ולזכותו רשומות גם 13 הופעות במדי נבחרת חוף השנהב, עם שלושה שערים.

השחקן גדל במחלקת הנוער של פריס סן ז'רמן ולאחר מכן הגיע לבני יהודה. אחרי חצי עונה במהלכה ערך 13 הופעות וכבש ארבעה שערים במדי הזהובים, הוא עבר לשוויץ שם לבש את מדי איברדון ו-ואדוז מליכטנשטיין, שמשחקת בליגה השוויצרית. בזמן הזה הוסט לעמדת הבלם, הרשים וחתם ביאנג בויז ברן ששילמה עליו כ-300 אלף יורו. בינואר 2006 בורוסיה מנשנגלדבאך רכשה אותו תמורת כ-1.5 מיליון יורו והוא שיחק במדיה עד ינואר 2010, אז עבר לוויגאן. בשנתיים וחצי שלו בפרמיירליג הוא שותף ב-42 משחקים, כבש שני שערים וגם ספג 13 כרטיסים צהובים.

בתוך כך ממתינים בקבוצה לפסק הבורר בנימין טמיר בתיק הבוררות של איתן טיבי, שיחזק גם הוא את החלק האחורי של הצהובים. אחרי צירופם של גורי וטיבי, מתכוונים בצוות המקצועי לצרף עוד זר לחלק הקדמי וגם שחקן ישראלי נוסף לחלק הקדמי, כאשר שמו של עמית בן שושן הוזכר כמועמד.

היום צפויה להיסגר סופית עסקת העברתו של החלוץ ברק יצחקי לאנורתוזיס פמגוסטה הקפריסאית, קבוצתו של המאמן רוני לוי. יצחקי כבר סיכם עקרונית את תנאיו והיום יעבור בדיקות רפואיות במועדון. על פי מתווה העסקה, יושאל יצחקי לעונה אחת, כאשר הצהובים ישלימו חלק משכרו, על פי החוזה עליו הוא חתום במועדון.

סטיב גורי שחקן מכבי תל אביב. מכבי תל אביב, אתר רשמי
42 משחקי פרמיירליג. סטיב גורי/אתר רשמי, מכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully