וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פדרר: "יזדקקו למשהו מיוחד כדי לנצח אותי"

השוויצרי מרגיש מצוין לקראת אליפות ארה"ב הפתוחה, שתחל היום (שני). אנדי מארי: "ביטחון אינו רלוונטי אם אין עבודה קשה"

רויטרס

אליפות ארה"ב הפתוחה תצא לדרך היום (שלישי) כשהמדורג שלישי בעולם רפאל נדאל ייעדר, אך יחד עם זאת, שאר הטניסאים הגדולים בטורניר הגברים ישחקו גם ישחקו. רוג'ר פדרר מגיע הפעם, בניגוד לטורניר אשתקד, בכושר נהדר וכשהוא מדורג ראשון בעולם. פדרר נראה נהדר בגמר טורניר סינסינטי האחרון, כשמחץ בגמר את נובאק דג'וקוביץ' 0:6, 6:7.

פדרר, שגם זכה להגרלה נוחה יחסית, נראה נינוח לקראת פתיחת משחק הפתיחה שלו, מול דונאלד יאנג האמריקאי: "אני רק שמח שאני משחק, כבר הגשמתי את המטרות שלי לשנה הזאת אחרי שעליתי שוב למקום הראשון בעולם, זכיתי בטורניר ווימבלדון והבאתי מדליה אולימפית לשוויץ בלונדון. למרות זאת, נשאר לי תואר הגראנד סלאם הזה בשנה המצוינת הזאת ואני מאוד רוצה להצליח. זה מרגש מאוד לחזור לכאן כמדורג מספר אחת בעולם", אמר השוויצרי המחונן.

"היריבים שלי יצטרכו לעשות משהו מיוחד כדי לנצח אותי, זו התחושה שלי כרגע. למרות הכול, אפילו יכול להיות שאודח כבר אחרי הסיבוב הראשון, אתה צריך להיות זהיר מאוד לגבי המשחק שלך. על דבר אחד אין ספק- לא אזלזל באף יריב שישחק מולי. עשיתי את זה מספיק בצעירותי, הימים הללו היו ואינם עוד כבר מזמן".

גם אנדי מארי מגיע לטורניר עם נדיבה של ביטחון עצמי, לאחר הזכייה המצוינת במדליית הזהב באולימפיאדת לונדון. מאז, מארי לא הרשים יתר על המידה, כשפרש בטורניר טורונטו והפסיד לז'רמי שארדי בסינסינטי. למרות זאת, הוא מקווה שהפעם, אולי הפעם, הוא יזכה בתואר גראנד סלאם ראשון בקריירה: "עברו כמה שבועות מאז הזכייה שלי בזהב בלונדון, אבל אין ספק שזה נותן לי ביטחון. אבל בכל זאת, ביטחון עצמי הוא עניין לא רלוונטי, אם הוא לא מגיע לצד עבודה קשה. בניגוד לטורנירים בטורנטו וסינסינטי, הפעם אני מגיע לאחר שהתאמנתי מספיק", אמר מארי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully