וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות ארה"ב: רוג'ר פדרר ואנדי מארי באותו צד בהגרלה

השוויצרי ישחק נגד יאנג ועשוי לפגוש בחצי הגמר את הבריטי, שיפתח מול בוגומולוב. דג'וקוביץ' נגד לורנצי. הגרלה נוחה לפאר

אמנם אליפות ארצות הברית הפתוחה תיפתח רק ביום שני, אבל הגרלת המשחקים נערכה כבר הערב (חמישי) ולצערנו ללא המדורג מספר שלוש בעולם רפאל נדאל הפצוע. רוג'ר פדרר, המדורג מספר אחת בעולם שהפסיד בחצי הגמר בשנה שעברה לנובאק דג'וקוביץ', יפגוש בסיבוב הראשון לא אחר מאשר המדורג 80 בעולם דונלד יאנג האמריקאי, שהיה קרוב לשבור לאחרונה שיא שלילי כשרשם רצף נורא של 17 הפסדים ברציפות.

אגב, בצד של פדרר נמצא גם המדורג מספר ארבע בעולם אנדי מארי, שיפגוש בסיבוב הראשון את אלכסנדר בוגומולוב ג'וניור הרוסי. אלוף השנה שעברה והמדורג מספר שתיים בעולם נובאק דג'וקוביץ' יפגוש בסיבוב הראשון את פאולו לורנצי האיטלקי, המדורג במקום ה-69 בעולם. דויד פרר, המדורג רביעי בטורניר, ישחק מול קווין אנדרסון מדרום אפריקה. דודי סלע, שככל הנראה היה זקוק למוקדמות על מנת להיכנס להגרלה הראשית, בחר לא להשתתף בטורניר והעדיף להתמקד בטורניר צ'לנג'ר. חואן מרטין דל פוטרו (7) יפגוש בדרבי ארגנטינאי בסיבוב הראשון את דויד נלבנדיאן.

בנשים, קיבלה שחר פאר הגרלה נוחה מאוד. הישראלית, המדורגת במקום ה-62 בעולם, תשחק בסיבוב הראשון נגד יריבה מהמוקדמות, כשבסיבוב השני היא עשויה לפגוש את המנצחת בין ילנה ינקוביץ' הסרבית שנמצאת לאחרונה בתקופה רעה מאוד וירדה עד למקום ה-34 בעולם לקטרינה בונדרנקו האוקראינית, המדורגת במקום ה-98 בעולם. בסיבוב השלישי, אם תגיע אליו, עשויה פאר לשחק נגד המדורגת מספר שתיים בטורניר אגניישקה רדוואנסקה הפולניה, שבעצמה תפגוש את נינה בראצ'יקובה הרוסיה בסיבוב הראשון.

קים קלייסטרס, שתפרוש אחרי אליפות ארצות הברית, תשחק בסיבוב הראשון מול ויקטוריה דובאל האמריקאית והיא בצד ההגרלה של המדורגת מספר אחת ויקטוריה אזרנקה. אנג'ליק קרבר הגרמניה (7) תפגוש בסיבוב הראשון את אן קאותבונג הבריטית ועשויה לשחק בסיבוב השני מול ונוס וויליאמס. סרינה וויליאמס, המדורגת רביעית בעולם תשחק מול קוקו ונדווי בסיבוב הראשון. פטרה קביטובה, מריה שראפובה ו-ויקה אזרנקה נמצאות באותו חלק של ההגרלה.

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully