וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלגרי: "אין טעם להתנהג כקורבנות, צריך להתחיל מחדש"

מאמן מילאן נותר מעודד לאחר ההפסד 1:0 לסמפדוריה בפתיחת הליגה. קסאנו, שערך בכורה באינטר: "קל יותר לשחק כאן"

הצרות במילאן באות בצרורות. הרוסונרי, שעברו קיץ קשה במיוחד שכלל עזיבה מאסיבית של שחקני מפתח, כמו זלאטן איברהימוביץ' וטיאגו סילבה, רשמה הפסד מביך 1:0 לסמפדוריה בפתיחת הליגה האיטלקית. מאמנה של מילאן, מסימילאנו אלגרי, נותר מאוכזב בסיום, אך עם זאת לא הסכים עם הקביעה שהקבוצה הראתה יכולת חלשה: "במחצית הראשונה שיחקנו עם מידה מסוימת של פחד, מול קבוצה כמו סמפדוריה שהגנה בצורה טובה מאוד".

"במחצית השנייה היינו הרבה יותר טובים, אבל הם (סמפדוריה) הבקיעו שער מהקרן היחידה שהשיגו במשחק. הגענו למצבים וסיכנו את השער, אני לא יכול לבקש יותר מהשחקנים שלי, היינו חסרי מזל. אין טעם להתנהג עכשיו כמו קורבנות, במקום זה אנחנו צריכים כעת להתחיל הכול מחדש ולהסתכל על הצדדים החיוביים. אנחנו צריכים להיות רגועים, כדי שנוכל לגדול ולהשתפר לאט לאט", הוא הוסיף.

מי שעזב את מילאן זה לא מכבר, הוא אנטוניו קסאנו, שערך אמש (ראשון) את משחק הבכורה שלו במדי אינטר, שהביסה 0:3 את העולה החדשה פסקארה. החלוץ היה פעיל למדי עבור הנראזורי, ואף בישל שער לדייגו מיליטו. קסאנו אמר בסיום: "לשחק לצד שחקנים כמו דייגו מיליטו ו-ווסלי סניידר הופך את החיים להרבה יותר קלים, הרבה יותר פשוט לשתף איתם פעולה. לא הייתי בטוח שאשחק כבר במשחק הראשון של העונה. כמובן שאנחנו זקוקים להשתפר מבחינה פיסית, אבל זה בגלל שאנחנו רק בתחילתה של העונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully