וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: יובנטוס פתחה עונה עם 0:2 על פארמה

בדיוק כמו בעונה הקודמת, האלופה החלה עם שער של ליכשטיינר וניצחון על פארמה. גם פירלו כבש. 1:2 לפיורנטינה על אודינזה

אחרי קיץ מרגש מבחינת הנבחרת שנעצרה רק בגמר היורו, אך מנגד קיץ סוער בגלל פרשת הטיות המשחק שגררה הפחתת נקודות לארבע קבוצות וכן את הרחקתו הארוכה של אנטוניו קונטה, הליגה האיטלקית פתחה את עונת 2012/13 עם תקווה להתחלה חדשה. האלופה יובנטוס, מצידה, החלה בדיוק כמו בעונה שעברה, עם ניצחון ביתי 0:2 על פארמה ושער של סטפן ליכשטיינר, שכבש את שער הבכורה של הגברת הזקנה גם אשתקד. במשחק שהוציא לדרך את העונה, פיורנטינה ביצעה מהפך דרמטי מצמד של סטבן יובטיץ' וניצחה 1:2 את אודינזה, לה כבש מייקוסל את שער הבכורה של העונה.

שחקני יובנטוס סטפן ליכשטיינר, קוג'ו אסמואה חוגגים. רויטרס
שנתיים ברציפות כובש את שער הבכורה של יובנטוס. סטפן ליכשטיינר עם קוג'ו אסמואה/רויטרס

יובנטוס - פארמה 0:2

ללא המאמן אנטוניו קונטה שספג עונש הרחקה עד תום העונה וגם בלי ג'אנלואיג'י בופון, לוסיו, מאוריסיו איסלה, ג'ורג'יו קייליני ומרטין קאסרס הפצועים, יובנטוס החלה את העונה עם ניצחון חלק. למרות כמה רגעי מצוקה ולחץ, האלופה שסיימה את העונה הקודמת ללא הפסד, ידעה לעשות את העבודה מול פארמה של רוברטו דונאדוני. בינואר 2011 הגיעה פארמה לטורינו והביסה את יובה 1:4, כולל צמד של סבסטיאן ג'ובינקו. 'הנמלה האטומית' חזר למדי הביאנקונרי בקיץ ושוב סיים בצד המנצח.

ג'ובינקו וקוג'ו אסמואה היו שני שחקני הרכש בהרכב של ממלא המקום מאסימו קאררה, ויובנטוס יצאה למתקפה על שערו של אנטוניו מיראנטה. השוער שהחל את הקריירה ביובנטוס שמר על שער נקי במחצית הראשונה, כולל עצירת פנדל של ארתורו וידאל אחרי שהכשיל בעצמו את סטפן ליכשטיינר בדקה ה-34. השופט הצביע על הנקודה הלבנה, למרות שהמגן של יובנטוס היה בעמדת נבדל.

במחצית השנייה יובה המשיכה להחמיץ, עד שהסכר נפרץ בדקה ה-54. אסמואה, קשר הרכש הגנאי מאודינזה, מצא את ליכשטיינר שכבש מקרוב בדיוק כפי שעשה במחזור הראשון אשתקד. גם אז הוא היה חתום על שער הבכורה של יובה במה שנחשב למחזור השני (לאחר שהראשון נדחה) וגם אז היה זה לרשת פארמה. ארבע דקות לאחר מכן הגיע השער השני, כשפירלו בעט כדור חופשי שטוח אותו עצר מיראנטה על הקו. רק לאחר איתות מהקוון שטען כי הכדור עבר את הקו, אישר השופט את השער השנוי במחלוקת. יובנטוס עם שלוש נקודות ראשונות.

פיורנטינה - אודינזה 1:2

בניסיון לשכוח את העונה הקודמת ולשקם את שמה הטוב של הקבוצה, האחים דלה ואלה השקיעו בפיורנטינה בקיץ ובנו קבוצה מעניינת למדי, עם קישור הכולל את רומולו הברזילאי, בורחה ואלרו, דויד פיסארו, אלברטו אקווילאני ומתיאס פרננדס (לא שותף). גם גונסאלו רודריגס ומוניר אל חמדאווי הצטרפו לסגל של וינצ'נזו מונטלה, ולפחות על פי המשחק הראשון נראה כי מצפה עונה מבטיחה בארטמיו פרנקי. על אחת כמה וכמה כשזה תלוי בסטבן יובטיץ'.

דווקא מייקוסל, חלוץ הרכש הברזילאי של הזברטה שהשאיר את אנטוניו די נטאלה על הספסל, היה חתום על שער הבכורה של העונה בסריה A בדקה ה-28, אחרי כדור עומק נפלא של לואיס מוריאל הקולומביאני. הוויולה הגבירו את הלחץ בניסיון להשוות, ומי אם לא סטבן יובטיץ' עשה זאת בדקה ה-67, לאחר אסיסט של ואלרו הספרדי וכדור שפגע בשחקן אורח ונחת ברשת. זליקו ברקיץ' מנע מהמארחים לכבוש את השני, אך בתוספת הזמן גם הוא לא יכול היה להושיע ויובטיץ' השלים צמד, הפעם מבישול של אקווילאני. ספתח נהדר לעונה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
סטבן יובטיץ' שחקן פיורנטינה. Fabrizio Giovannozzi, AP
הולך ליהנות העונה עם סוללת המבשלים בקישור. סטבן יובטיץ'/AP, Fabrizio Giovannozzi

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully