וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: סמפדוריה הפתיעה עם 0:1 על מילאן בסן סירו

הרוסונרי הובכו כבר במחזור הפתיחה. אינטר הביסה 0:3 את פסקארה, רומא חילצה 2:2 מול קטאניה, 0:3 לנאפולי על פאלרמו

הקיץ העצוב שעבר על אוהדי מילאן בעקבות מכירת נכסיה הבולטים, נתן את אותותיו כבר במחזור הפתיחה של הליגה האיטלקית. אחרי שראו את האלופה יובנטוס ואת פיורנטינה מנצחות בשבת, הרוסונרי קיוו לפתוח ברגל ימין את עונת 2012/13, אך כשלו בסן סירו ונוצחו 1:0 בידי סמפדוריה, שהחלה את הליגה במינוס של נקודה אחת בעקבות מעורבותה בפרשת הטיות המשחק.

סמפ סללה למעשה את הדרך לערב של ניצחונות חוץ. אינטר הביסה 0:3 את פסקארה, נאפולי הסתדרה עם 0:3 מרשים בפאלרמו (ללא ערן זהבי הפצוע) וגם לאציו השיגה שלוש נקודות עם 0:1 במגרשה של אטאלנטה. רומא חילצה נקודה באולימפיקו עם 2:2 דרמטי מול קטאניה

רוביניו שחקן מילאן עצבני. AP
כמה עצבים. רוביניו/AP

מילאן - סמפדוריה 1:0

איזו פתיחה מזעזעת מבחינת הרוסונרי לעונה זו. אחרי שנפרדה מכל הוותיקים וגם מכרה את טיאגו סילבה וזלאטן איברהימוביץ' לפריס סן ז'רמן מבלי להתחזק כראוי, מילאן גילתה עד כמה מצבה בעייתי עם הפסד ביתי לסמפדוריה, שמצידה חגגה ניצחון שני ב-15 השנים האחרונות בסן סירו (הקודם היה ב-2008). צ'ירו פרארה, מהסמלים הגדולים של יובנטוס, רשם הישג יוקרתי בבכורה שלו כמאמן סמפדוריה, שהעלתה את מאזנה לשתי נקודות לאחר שהתחילה עם מינוס.

מסימיליאנו אלגרי בחר לפתוח עם רוביניו וסטפן אל שעראווי בהתקפה, כשהרכש ג'אמפאולו פאציני שהגיע מאינטר המתין על הספסל וריקרדו מונטוליבו הוצב בקישור. מילאן הייתה חלשה במחצית הראשונה ודווקא אדר האורח היה קרוב יותר להבקעה. לאחר ההפסקה הגיע השער, דווקא שלוש דקות אחרי שפאציני עלה להופעת בכורה. המגן אנדראה קוסטה נגח בעוצמה כדור קרן של פרננדו טיסונה וקבע 0:1 מפתיע לסמפדוריה בדקה ה-59. חמש דקות לאחר מכן סרחיו רומרו הדף נגיחה של מריו יפס לקורה ואז הציל פעם נוספת. מילאן המתוסכלת לא מצאה את הדרך לשוויון עד לסיום, כולל טיל לקורה של קווין פרינס בואטנג בדקה ה-89 והצלה מהקו אחרי ניסיון של מתיו פלאמיני בתוספת הזמן, והחלה את העונה עם הפסד - דבר שקרה לה רק פעם אחת בעשור האחרון, בהפסד 2:1 לבולוניה ב-2008. פלא שאדריאנו גליאני מגביר את המאמצים לצרף את קאקה?

פסקארה - אינטר 3:0

אחרי היעדרות של 19 שנים מהליגה הבכירה, פסקארה חזרה ולצערה נוצחה כבר במחזור הפתיחה בידי אינטר החזקה. הנראזורי רצו להמשיך את קו ההתקדמות תחת הדרכתו של אנדראה סטרמאצ'יוני הצעיר, והשיגו את הנקודות בזכות הסוסים הוותיקים. אנטוניו קסאנו ערך בכורה בהתקפה לצד דייגו מיליטו, שבישל בדקה ה-17 לווסלי סניידר את השער הראשון. שתי דקות לאחר מכן הגיעה התרומה הראשונה של שחקן הרכש ממילאן, כשקסאנו הכין למיליטו שער קל. פסקארה ניסתה להגיב באמצעות ג'ונתס, אבל לוקה קסטלאצי שמר על שער נקי ומיליטו בישל שער נוסף, הפעם לפיליפה קוטיניו הברזילאי שהמשיך פנימה בדקה ה-81. אינטר נכנסת בצורה חלקה לעונה החדשה.

פאלרמו - נאפולי 3:0

ללא ערן זהבי הפצוע וגם ללא היהלום הארגנטינאי פאולו דיבאלה, פאלרמו פתחה את העונה עם הפסד ביתי לנאפולי החזקה. האורחים מתרגלים לחיים ללא אסקיאל לאבצי והעלו בהרכב את לורנצו אינסינייה הצעיר שכיכב במדי פסקארה בעונה שעברה. אחרי מחצית ראשונה בשליטה מוחלטת, כולל כדור של אדינסון קבאני למשקוף, מארק האמשיק ירה פנימה בדקה ה-45 הודות לבישול של כריסטיאן מאג'ו. המגן/קשר האיטלקי הבינלאומי עבר לתפקיד הכובש בדקה ה-79 אחרי אסיסט של האמשיק, וקבאני חתם את התוצאה בנגיחה מקרוב שתי דקות לסיום. נאפולי עם ניצחון שלישי ברציפות במפגשים מול פאלרמו.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

רומא - קטאניה 2:2

זדנק זמאן חזר לקדנציה שנייה ברומא אחרי עונת עלייה מזהירה עם פסקארה ועם המון ציפיות, אך הבכורה המחודשת שלו בסריה A הסתיימה רק עם נקודה אחרי דרמה גדולה. רומא הציגה הגנה כמעט חדשה לחלוטין, עם לאנדרו קסטאן, פדריקו בלצארטי ואיבן פיריס, כשגם מייקל בראדלי האמריקאי קיבל את חולצת ההרכב, אבל דווקא קטאניה הצנועה חגגה ראשונה באולימפיקו עם שער של המגן ג'ובאני מארקזה לאחר מצב נייח. אריק לאמלה ופאבלו אוסבלדו הארגנטינאים החמיצו מן העבר השני, כשאוסבלדו גם נגח כדור לקורה בדקה ה-48. החלוץ תיקן בצורה פנטסטית בדקה ה-59 כשהתעופף למספרת נפלאה וקבר את הכדור ברשת של מריאנו אנדוחאר אחרי בישול נהדר של דניאלה דה רוסי, אך 10 דקות לאחר מכן פאפו גומס עקץ במתפרצת קטלנית. קטאניה כבר הריחה ניצחון דרמטי באולימפיקו, אלא שהמילה האחרונה הייתה של המחליף האורוגוואי ניקו לופס, שהקפיץ מעל השומר שלו וירה מהאוויר את השוויון דרמטי בתוספת הזמן.

אטאלנטה - לאציו 1:0

בניגוד לג'אלורוסי, הקבוצה השנייה של הבירה החלה את העונה החדשה עם כל שלוש הנקודות. המאמן ולדימיר פטקוביץ' ספג ביקורות רבות לפני פתיחת העונה בעקבות התוצאות במשחקי ההכנה, אך בינתיים מספק את הסחורה במשחקים הרשמיים. ללא רכש מרשים, אבל עם הרנאנס ומירוסלב קלוזה המעולים, לאציו אספה את הנקודות מול אטאלנטה, שהתחילה עם מינוס שתי נקודות. הרנאנס הברזילאי היה האיש שהכריע את המשחק כשכבש מקרוב בדקה ה-17.

משחקים נוספים:

קייבו - בולוניה 0:2
לקייבו: סרג'יו פליסייר (65), רינאלדו קרוסאדו (79)

גנואה - קליארי 0:2
לגנואה: אלכסנדר מרקל (51), צ'ירו אימובילה (85)

סיינה - טורינו 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully