וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור אליהו: "ההפסד מול אסטוניה ימשיך לרדוף אותנו"

25.8.2012 / 16:43

הנבחרת נחתה מסלובקיה, שיבק: "התנאים שם היו כמו אוסישקין באוגוסט". הלפרין: "זה עדיין תלוי בנו", כספי: "אנחנו מגובשים"

נבחרת ישראל נחתה היום (שבת) בארץ אחרי הניצחון 64:82 בסלובקיה, שהיה השני ברציפות שלה אחרי הניצחון באיסלנד. שחקניו של אריק שיבק עדיין לא שכחו את ההפסדים למונטנגרו ואסטוניה, אבל צברו עידוד מהשיפור ביכולת ובתוצאות, והביטו באופטימיות לקראת המשך קמפיין מוקדמות אליפות אירופה.

"יצאנו להשיג שני ניצחונות והשגנו אותם בצורה משכנעת מאוד בשני אולמות קשים", אמר שיבק. "אתמול היה קשה מאוד אפילו, התנאים נוראיים, זה כמו לשחק באוסישקין באוגוסט פלוס. באיסלנד שיחקנו נגד קבוצה שעשתה צרות לסרביה די הרבה זמן, וגמרנו את המשחק אחרי 10 או 12 דקות, יצאנו כמו מלוע של תותח. התפקיד שלי הוא להרים את השחקנים, להחזיר לשחקנים את הביטחון, התפקיד של כולנו זה לנסות לחזור אחרי ההפסד הזה. בסך הכל אם אנחנו מסתכלים, הייתה לנו תקלה ואנחנו מנסים לתקן אותה, אנחנו עכשיו עם הפנים קדימה".

עומרי כספי: "יצאנו למסע הזה כדי לחזור עם שני ניצחונות ולחזור לתמונת הסיכויים של הקמפיין, ולהגיע למצב שאנחנו יכולים במשחקים הקרובים להגיע למטרה שלנו מלכתחילה ועשינו את זה. שלושת המשחקים הקרובים הם מאוד חשובים לנו, אנחנו משחקים בבית עם הקהל שלנו בנוקיה, אנחנו צריכים אותו. אלה משחקים קשים, אבל אנחנו נבחרת מספיק טובה כדי לנצח את המשחקים הללו. המשחק מול אסטוניה היה באמת תקלה, אבל באותה נשימה צריך לתת להם את הכבוד שהם ניצחו אותנו בבית. אנחנו מסתכלים משחק אחרי משחק, כדי שנוכל להחזיר את הכבוד שלנו ולנצח את אסטוניה בחוץ. הנבחרת שלנו מגובשת ואוהבת ונלחמת ביחד כמו שתמיד היינו".

ליאור אליהו: "אין ספק שבאמת סרביה ומונטנגרו הן בגודל שונה מאיסלנד וסלובקיה, אנחנו יודעים שזאת רמה שונה, ונתכונן בהתאם. אנחנו צריכים לבוא במחשבה בצורה אחרת כי המשחק הולך להיות ברמה שונה, אבל אנחנו יודעים מה הכוח של 11 אלף צופים בנוקיה. טחנו מספיק את ההפסד לאסטוניה מכל הכיוונים, הפיצו שערוריות, רובן לא נכונות, מה שהיה היה. ההפסד הזה ירדוף אותנו עד סוף הקמפיין, נצטרך לתקן. אנחנו צריכים חמישה ניצחונות בשישה משחקים, זאת הולכת להיות משימה קשה אבל אנחנו יכולים לעשות את זה".

יותם הלפרין: "השגנו את מה שרצינו, ניצחנו שני משחקים שהיינו צריכים לנצח על הנייר. יש סיפור חיובי ומשהו שלילי, ההפסד מול אסטוניה רודף אותנו וזה יילך איתנו עד הסוף, הדבר החיובי שזה עדיין תלוי בנו. השבוע הזה מאוד קריטי מבחינתנו. הוא לא בלתי אפשרי, הוכחנו בעבר ובקמפיין הזה שאנחנו יכולים לשחק מול נבחרות יותר קשות מאלה שניצחנו. אנחנו צריכים את הקהל שיעודד אותנו בנוקיה בשלישי ובחמישי, יהיה כדורסל טוב וצריך לדחוף אותנו במשחקי חובה. כל הדיבורים שהיו בתקשורת יצאו מפרופורציות, תמיד היינו קבוצה ותמיד אהבנו אחד את השני. אני לא יודע מי רשם או מי רצה לרשום את הסיפור של מריבות בין השחקנים וכל מיני דברים שלא קשורים בכדורסל, זה לא היה בנבחרת וגם הפעם לא היה".

נבחרת ישראל עם ניצחון נוסף, הפעם 64:82 על סלובקיה

אריק שיבק רוצה את תמיכת הקהל מול סרביה ומונטנגרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully