וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיבק: "מצפים ל-22 אלף צופים נגד סרביה ומונטנגרו"

24.8.2012 / 21:00

נבחרת הכדורסל והמאמן שמו מאחור את הניצחון בסלובקיה ומתמקדים בשבוע הבא: "אנחנו צריכים להיות יותר אגרסיביים"

תקציר המשחק באדיבות ערוץ 1. עריכה: יותם בן דוד

בנבחרת הכדורסל של ישראל היו מרוצים הערב (שישי) בסיום ניצחון החוץ 64:82 על סלובקיה במחזור הרביעי בבית א' במוקדמות אליפות אירופה 2013. כעת תתחיל הנבחרת לעסוק בהכנות למשחקים נגד סרביה (יום שלישי) ומונטנגרו (יום חמישי) ביד אליהו.

שתי הנקודות הללו הבטיחו את המשך המאבק של אריק שיבק ושחקניו על המקומות 1-3 והמאמן אמר בסיום: "התחלנו את המשחק טוב מאוד ושלטנו בו מהג'אמפ הראשון. מאותו רגע צברנו ביטחון וגרמנו לזה להיות קל. אני מקווה שננצח באסטוניה בחוץ, כי ההפסד נגדם בבית עדיין יושב לנו בראש".

שיבק הוסיף: "אנחנו צריכים יותר המשכיות, אבל זו שאלה של כמות משחקים. ככל שנשחק יותר ונצבור יותר דקות, כך נשתפר. אני חושב שאנחנו גם צריכים להיות אגרסיביים לאורך יותר דקות במהלך המשחק. ממתין לנו שבוע גדול ואנחנו מצפים ל-22 אלף צופים בשני המשחקים, 11 בכל משחק, שידחפו אותנו כמו שהם יודעים".

אלכס טיוס, שסיים כקלע המצטיין של הנבחרת עם 18 נקודות ב-9 מ-9 מהשדה, סיכם: "ניצחון יפה. לא היה קל להגיע לכאן ולשחק שני משחקים ברציפות, אבל אנחנו במומנטום טוב ונגיע מוכנים גם לסרביה. הרגשתי טוב היום וניצלתי את היתרונות שלי על ההגנה שלהם אחרי שהחברים מצאו אותי פתוח וחופשי לזריקות קלות"

עומרי כספי הוסיף: "עשינו את העבודה. יצאנו כדי לנצח שני משחקים ועשינו את זה חלק לקראת שבוע מאוד חשוב עבורנו. צריך לנוח כי עברנו הרבה טיסות, אימונים ומשחקים וכל זה כדי להיות מוכנים לקראת יום שלישי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully