וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיטו וילאנובה: "ויקטור ואלדס הוא השוער הטוב בעולם"

מאמן ברצלונה הגן על שוערו המושמץ לפני אוסאסונה (א', 20:00, ספ' 5). ריאל תחסר את פפה מול חטאפה (22:00, ספ' 5)

המחזור השני בליגה הספרדית יימשך מחר (ראשון) עם משחקיהן של שתי הגדולות, שסיפקו לנו הצגה נהדרת במשחק הראשון של הסופרקופה רק לפני יומיים. ברצלונה, שדרסה במחזור הפתיחה 1:5 את סוסיאדד, תנסה לשמור על מאזן מושלם כשתתארח אצל אוסאסונה, בעוד שריאל מדריד, ששמטה שתי נקודות ראשונות ב-1:1 מול ולנסיה, תחפש ניצחון בכורה כשתצא למשחק חוץ מול חטאפה. במשחק השלישי של הערב ייפגשו גראנדה וסביליה.

אוסאסונה - ברצלונה (20:00, ספורט 5)

אחרי המאמץ הגדול בקלאסיקו הראשון של השנה ולפני הגומלין היוקרתי בסנטיאגו ברנבאו ביום רביעי, טיטו וילאנובה עשוי לתת מנוחה לכמה מכוכביו באל סאדר, שם הפסידה בארסה בביקורה האחרון בפברואר (3:2). דויד וייה עשוי לפתוח בהרכב לראשונה מאז דצמבר האחרון, בעוד שאלכס סונג שהשלים אימון מלא אך עדיין לא נמצא בכושר משחק, צפוי לקבל דקות בכורה כמחליף.

לפני המשחק המשיך וילאנובה לגונן על ויקטור ואלדס, שסופג ביקורות קשות על הטעות שעלתה לברצלונה בשער המצמק של אנחל די מריה בקלאסיקו: "מפתיע אותי שבשלב הזה של הקריירה שלו נשמעים פקפוקים ביכולת של ויקטור, שהיה חלק משמעותי בשלוש מארבע האליפויות האחרונות של המועדון. בשבילי הוא השוער הכי טוב בעולם, ומעל הכל, השוער הכי טוב ששיחק בברצלונה".

חטאפה - ריאל מדריד (22:00, ספורט 5)

האלופה מגיעה לדרבי הקטן של מדריד בלחץ לא קטן, אחרי המעידה במחזור הראשון וההפסד בקלאסיקו. אבל הקבוצה של ז'וזה מוריניו יודעת להסתדר גם מחוץ לברנבאו, עם תשעה ניצחונות בעשרת משחקי החוץ האחרונים שלה בליגה אשתקד, ומאזנה בשבעת המפגשים האחרונים מול חטאפה עומד על שבעה ניצחונות.

פפה, שנפצע בראשו בשבוע שעבר, חזר לאימונים אך לא צפוי לפתוח בהרכב של הבלאנקוס, כשגם מוריניו מתכנן כמה שינויים לפני העימות הבא נגד ברצלונה, ומי שאמורים לחזור להרכב הם די מריה, מרסלו ולאס דיארה, ככל הנראה על חשבונם של חוסה קאייחון, פאביו קואנטראו וסמי חדירה.

במשחק נוסף:

גראנדה - סביליה (22:00)

צ'אבי מפתיע: היחסים בין בארסה לריאל נרגעו"

נורי שאהין יושאל בסופו של דבר לליברפול

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully