וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'אבי: "היחסים בין ברצלונה לריאל מדריד נרגעו"

הקשר מרוצה: "השיחה שלי ושל פויול עם קסיאס עזרה, בשנים קודמות היה מתוח יותר". על וילאנובה: "רוצה לנצח יותר מכולם"

פחות מ-24 שעות אחרי הניצחון 2:3 בקלאסיקו הראשון של העונה במסגרת הסופרקופה, בברצלונה מרוצים מכך שהמשחק מול ריאל מדריד עבר בשקט יחסי. זאת כמובן אם מתעלמים מהטענות של ז'וזה מוריניו כלפי צוות השיפוט. צ'אבי התייצב הערב (שישי) למסיבת העיתונאים של המועדון והודה: "הייתה שיחה בזמנו שלי ושל פויול עם איקר קסיאס. מאז העניינים נרגעו, בשנים קודמות היה הרבה יותר מתוח. כולם עדיין רוצים לנצח, רק זוכרים להיות ספורטיביים לטובת הכדורגל וכולנו".

על חשיבות הניצחון בו כבש את השער השלישי, אמר צ'אבי: "טיטו וילאנובה רצה לנצח יותר מכולם. יש לנו את התשוקה והרצון לזכות בכל התארים. אנחנו בכושר טוב ולא מתכוונים לוותר באף מסגרת. אני מכבד את ריאל, אבל היינו טובים יותר וראויים לנצח בתוצאה גבוהה יותר את המשחק. התחושה מוזרה, היה לנו משחק מצוין. אני מאמין שגם בגומלין הסיפור יהיה דומה".

צ'אבי לא שכח גם להגן על חברו ויקטור ואלדס, שניסה לעבור את אנחל די מריה וספג שער מטופש לקראת הסיום: "הוא מקצוען אמיתי שיידע להתגבר על זה. הוא חזק מאוד מנטלית. ויקטור הוא השוער הכי טוב בעולם בשביל ברצלונה". על ליאונל מסי הוסיף: "הוא תחרותי בטירוף ורוצה לזכות בכל תואר. הוא תמיד עושה את ההבדל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully