וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'וזה מוריניו: "השנה אני רוצה לנסות לא לבקר שופטים"

מאמן ריאל הפתיע ומיד שלף: "לא היה צריך לאשר את השער של הראשון של ברצלונה". וילנובה: "לא מופתע מהתגובה שלו"

אומנם המחזור הראשון בספרד כבר שוחק בסוף השבוע, אבל ברצלונה וריאל מדריד פתחו הערב (חמישי) רשמית את העונה עם עוד קלאסיקו בלתי נשכח, שהסתיים ב-2:3 לברצלונה במשחק הראשון בסופרקופה. מחזיקת הגביע הייתה קרובה לצעד גדול לעבר זכייה רביעית ברציפות במפעל כשמחקה פיגור של רונאלדו (55) עם שערים של פדרו (56), מסי (70) וצ'אבי (78), אבל שטות של ויקטור ואלדס איפשרה לדי מריה לצמק (85) ואפשר לז'וזה מוריניו לשמור על אופטימיות לקראת הגומלין בברנבאו ביום רביעי, בו ינסה המיוחד לזכות בתואר שחמק ממנו עד כה.

שחקן ריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו. Andres Kudacki, AP
יחפשו את הנקמה ביום רביעי. רונאלדו/AP, Andres Kudacki

"התוצאה קצת מאכזבת אותנו אבל אנחנו מרוצים מהניצחון", אמר פדרו בסיום. "עכשיו נצטרך להציג משחק טוב גם במדריד, ולשמור על ריכוז לאורך כל תשעים הדקות, כי יהיה שם קשה מאוד. חבל שספגנו מאוחר, כי היינו קרובים ל-1:4 ובסוף ניצחנו רק 2:3, אבל זו לא מכה כל כך קשה, ואני מאמין שנזכה בגביע".

המאמן המנצח טיטו וילנובה אמר בסיום: "שיחקנו טוב. שלטנו ברוב המשחק, אבל נגד ריאל מדריד אסור לאפשר כל כך הרבה מצבים. כמובן שהתוצאה לא מוחצת עבור אף אחת מהקבוצות, ככה שהכל עדיין פתוח, בטח שנגד יריבה שכזאת". מחליפו של פפ גווארדיולה אף דאג לגבות את ויקטור ואלדס, ששגה קשות ואפשר לבלאנקוס לצמק ל-3:2, ואמר: "הוא נתן לנו המון לאורך השנים. זה קורה. זה הכדורגל".

גם שוער העבר האגדי וכיום אחד ממנהלי הקבוצה, אנדוני זוביזרטה, מיהר להגן על ואלדס: "טעויות הן חלק מקריירה של שוערים. ויקטור הציל לנו יותר שערים לאורך השנים משהוא ספג, ואני בטוח שהוא ימשיך הלאה לעונה מושלמת".

חאבייר מסצ'ראנו סיכם: "ההרגשה קצת מרירה, אבל אנחנו רגועים. אסור לשכוח שניצחנו, וניצחנו קבוצה גדולה. שיחקנו טוב מאוד".

שוער ברצלונה ויקטור ואלדס לצד שחקן ריאל מדריד אנחל די מריה. GettyImages
יש לו את הגב של כל ברצלונה. ואלדס לצד די מריה/GettyImages

מוריניו, שלחץ את ידו של טיטו וילאנובה לפני הפתיחה כשהיה נדמה שהשניים השאירו מאחור את התקרית ביניהם בסופרקופה אשתקד, אמר אחרי המשחק: "זה אולי היה נראה שתכנית המשחק שלנו הייתה הגנתית, אבל היא לא הייתה, ובמחצית השנייה הצלחנו לשנות את המשחק לחלוטין".

כשנשאל האם לדעתו שער השוויון של פדרו היה צריך להיפסל בגלל נבדל ענה מוריניו: "כן, השער הראשון של ברצלונה היה בנבדל. זו טעות גדולה של הקוון. השנה אני רוצה לנסות לא לבקר החלטות של שופטים, אבל לא אהבתי את ההחלטה הזו והיא הפכה את המשחק לאחר". אגב, וילנובה הגיב לטענות הללו ואמר: "זה לא מפתיע אותי".

מוריניו אף נשאל על ההחלטה לא לכלול את קאקה בסגל, ואמר: "ידעתי שאם אני צריך חילופים התקפיים יש לי את היגואין ודי מריה, קאקה לא היה חלק מהתכניות שלי".

מרסלו, נכנס כמחליף בדקות האחרונות, הוסיף: "רצנו לאורך כל המשחק, השארנו את הכל על כר הדשא אבל עדיין ספגנו שלושה שערים. לשמחתנו עכשיו תהיה לנו את התמיכה של האוהדים שלנו בגומלין בברנבאו, ולמרות שיהיה קשה נוכל לעשות את זה אם נעבוד קשה ונישר מרוכזים".

אלברו ארבלואה הוסיף: "זו לא תוצאה רעה, אבל כשאתה מפסיד לעולם אי אפשר להיות מרוצה. בסופו של דבר אני חושב שנלחמנו מצוין, ואני גם חושב ששער השוויון שלהם הובקע מנבדל".

ככה פותחים עונה: 2:3 דרמטי לברצלונה על ריאל מדריד

מאמני ברצלונה וריאל מדריד - טיטו וילאנובה, ז'וזה מוריניו. GettyImages
בכלל לא תכנן להתגונן. מוריניו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully