וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכמה השאלתו של נורי שאהין לליברפול

הסתיימה הסאגה הארוכה, הקשר הטורקי של ריאל לא יגיע לארסנל. ונגר: "אנחנו לוקחים רק שחקנים שיש להם משהו מיוחד"

אחרי שהיה בדרכו לארסנל, נורי שאהין, קשרה של ריאל מדריד, בסופו של דבר לליברפול ויגיע כמושאל לעונה אחת. העסקה הזו נסגרה היום (שבת) אחרי שכבר אתמול החלה התפנית כשהמייטי רדס הסכימו לשלם כ-70 אחוז משכרו השבועי (כ-120 אלף ליש"ט בשבוע). שאהין יצטרף לליברפול בכפוף לבדיקות הרפואיות שאותן הוא יעבור.

שאהין, 23, שלא זכה להזדמנויות רבות בעונה החולפת אצל ז'וזה מוריניו ושיחק בארבעה משחקים בלבד, חתם בקיץ שעבר על חוזה לשש עונות בריאל מדריד והגיע מבורוסיה דורטמונד, שם שיחק בקבוצה הבכירה במשך שנתיים, וזכה עימה אף באליפות. בנוסף הוא נבחר באותה עונה, 2010/11 לשחקן המצטיין של הליגה. לשאהין יש גם 31 הופעות במדי נבחרת טורקיה.

ארסן ונגר, שפספס את השחקן אחרי שחיזר אחריו לא מעט זמן, אמר עוד לפני החתימה של הקשר הטורקי: "אנחנו לוקחים רק שחקנים שיש להם משהו מיוחד. אנחנו עדיין בשוק בכמה עמדות, אבל בסופו של דבר אנחנו מאמינים שיש לנו סגל חזק. יש לנו שילוב טוב מכיוון שיש לנו שחקנים מנוסים בקישור כמו ארטטה, קאסורלה ורוזיצקי, וכמה שחקנים מאוד מבטיחים כמו אוקסלייד-צ'מברליין, ראמזי, קוקוולין, ווילשר, ושחקנים בין לבין כמו דיאבי שחוזר לעצמו. אנחנו מאמינים שיש לנו שילוב טוב".

ונגר גם מאמין שתיאו וולקוט יחתום בקרוב על חוזה חדש בקבוצה מצפון לונדון, ואמר: "אנחנו מנסים לפתור את זה. אנחנו רוצים להאריך את החוזה שלו ולשמור אותו במועדון. הרצון שלו נכון גם כן, הוא רוצה להישאר ואנחנו צריכים להגיע לסיכום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully