וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל: "אם לא ננצח בבית, אז מה שעשינו לא חשוב"

25.8.2012 / 7:20

בנבחרת יודעים שהמבחן האמיתי יהיה מול סרביה ומונטנגרו. הלפרין: "שבוע קריטי". כדיר: "היה חשוב לנצח בסלובקיה"

תקציר המשחק באדיבות ערוץ 1. עריכה: יותם בן דוד

נבחרת ישראל סיימה אמש (שישי) את מסע משחקי החוץ שלה עם ניצחון 64:82 על נבחרת סלובקיה. בנבחרת היו מרוצים מאוד מהיכולת במהלך שלושת הרבעים הראשונים של המשחק, בהם שלטה ישראל בשני צידי המגרש וניהלה משחק חכם מאוד, ניצלה את היתרון שלה במשחק הפנים, ולא נתנה ליריבה הנחותה שלה לחזור למשחק.

למרות האופטימיות המסוימת ששוררת במחנה הישראלי לאחר הניצחונות על איסלנד וסלובקיה, בנבחרת יודעים שהמאני טיים האמיתי בקמפיין יחל במשחק מול סרביה ביום שלישי הקרוב ביד אליהו, וימשיך במשחקים מול מונטנגרו ביום חמישי בבית וביום ראשון לאחר מכן מול אסטוניה בטאלין. "אם לא נדע לנצח לפחות שני משחקים משלושת המשחקים הקרובים, אז מה שעשינו בשבוע האחרון לא חשוב", אמרו בסביבת הנבחרת.

שעה קלה אחרי הניצחון קיימו בנבחרת קבלת שבת וארוחת שישי. לנבחרת סופקו לבקשתה חלות ויין כשר ויובל נעימי ערך את הקידוש והברכה על הלחם. בהמשך קיימו יו"ר האיגוד ומאמן הנבחרת שיחה עם השחקנים. השניים הודו להם על המאמץ הגדול בשני הניצחונות על איסלנד וסלובקיה, אבל הבהירו שזו רק תחילת הדרך והמשימה לעלות לאליפות אירופה רק החלה.

יותם הלפרין: "כל מי שנכנס תרם משהו"

יותם הלפרין השתווה אמש ליניב גרין במקום החמישי בקלעי כל הזמנים של הכדורסל הישראלי עם 1,367 נקודות, כשרק מיקי ברקוביץ', דורון ג'מצ'י, נדב הנפלד ובועז ינאי מקדימים אותו, "סיימנו את השבוע בצורה חיובית כפי שרצינו ואנחנו על הדרך הנכונה", סיפר קפטן הנבחרת על השבוע החולף, "מצפה לנו שבוע קריטי בקמפיין וחשוב לנו שהקהל יבוא לדחוף אותנו כמו שהוא יודע בהיכל נוקיה. כל מי שנכנס היום תרם משהו והמטרה להמשיך לעבוד קשה ולהגיע לאן שאנחנו רוצים להגיע".

בנבחרת ניצלו את המשחק כדי לתת דקות מנוחה רבות יחסית, כשעומרי כספי וליאור אליהו ששיחקו 22 דקות כל אחד, ויוגב אוחיון ששיחק 20 דקות, משחקים את מספר הדקות המועט ביותר מבחינתם בכל הקמפיין עד כה. מנגד מי שקיבלו דקות רבות הם עידו קוז'יקרו ואלישי כדיר עם 20 ו-12 דקות בהתאמה, "היה חשוב לנו לנצח", סיפר כדיר על המשחק, "יצאנו כדי לנצח פעמיים ואנחנו מחכים למשחק הבא שלנו ביום שלישי כדי לנצח גם את סרביה ולהמשיך במה שהתחלנו. זה אולם קשה והיה מאוד חם. הם המשיכו להילחם וצריך להעריך את זה".

לאחר הניצחון התפנו בנבחרת להפנות מבט אל עבר הבתים האחרים, כאשר בוודאות חמישה ניצחונות בששת המשחקים הקרובים יעלו את ישראל גם מהמקום השלישי. במידה שישראל תנצח ארבעה משחקים, ותסיים עם מאזן 4:4 לאחר הורדת המשחקים מול המקום האחרון בבית, יקבע יחס הסלים הסופי, כשנכון לעכשיו המצב של המדורגות שלישי בבית ב' וג' רע בהרבה מזה של ישראל.

שחקני הנבחרת ינחתו היום בצהריים בנמל התעופה בן גוריון, ולאחר מכן יקבלו יום חופש אחד כדי להתרענן. ישראל תשוב להתאמן ביום ראשון, כשביום שני תערוך את אימון הבכורה שלה ביד אליהו לקראת סרביה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully