וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלברמן: "העונה מתחילה עוד שבוע, וזה רגע האמת"

20.8.2012 / 13:14

שביעות רצון במכבי ת"א מה-0:3 על נתניה, אלברמן: "נגיע בשיא המוכנות לחיפה". מהראן ראדי קיבל מחיאות כפיים מהאוהדים

צילום: טל אנגלנדר, עריכה: טל רזניק

מכבי תל אביב גברה אמש (ראשון) די בקלות 0:3 על מכבי נתניה בגביע הטוטו, ועברה בהצלחה את החזרה הגנרלית לקראת המבחן האמיתי, משחק הפתיחה נגד מכבי חיפה בשבוע הבא (שני, איצטדיון רמת גן) במסגרת מחזור הפתיחה של ליגת העל.

למרות שהמשחק אמש היה לפרוטוקול בלבד, שכן עוד לפניו שתי הקבוצות הבטיחו את העפלתן לרבע גמר גביע הטוטו, נרשמה במכבי שביעות רצון מהאופן בו שיחקה הקבוצה, במה שהגדירו המשחק הכי טוב של הצהובים מאז החלו את העונה תחת ניהולם של ג'ורדי קרויף ואוסקר גרסיה.

עוד במכבי: ברק יצחקי המריא הבוקר ליוון, שם יתרשם מקבוצת אסטרס טריפוליס, שסיימה בעונה שעברה במקום השישי בליגה היוונית. המטרה של סוכניו של יצחקי, רונן וגלעד קצב, היא להוציא אותו לאירופה, כשלשחקן יש אופציות נוספות ביבשת.

שיתוף פעולה חיובי בין אלברמן לראדי

המאמן גרסיה לא יצא מגדרו למרות הניצחון החלק על נתניה ואמר בסיום: "אני חושב שבמספר פרמטרים זה היה המשחק הטוב שלנו מאז שפתחנו את העונה, אבל עדיין יש מספר אספקטים שבהם אנחנו צריכים להשתפר. יש לנו מספר דברים לשפר, אנחנו עם הרגליים על הקרקע. כרגע אנחנו ב-60 אחוז מוכנות בשלב הזה. זה קשה להגיע לרמה של 100 אחוז בשלב כזה של העונה, אבל אני חושב שאנחנו בדרך הנכונה".

בקבוצה היו מרוצים בעיקר מהנעת הכדור הסבלנית במרכז המגרש, וגם בשיפור במשחק ההגנה לעומת שני המשחקים הקודמים. השוער וינסנט אניימה היה מחוסר עבודה ברוב שלבי המשחק, אך במצבים אליהם נדרש, עשה עבודה טובה. יגיל ביטון הצעיר, שהוקפץ להרכב בסמוך למשחק בשל מחלתו של אבי סטרול, קיבל מילים חמות על משחק טוב כבלם לצדו של שרן ייני. גם עומר ורד, שחזר לשחק אחרי פציעה ארוכה ואף בישל את השער השני לגונסאלו גרסיה, קיבל גם הוא שבחים, ונראה כי הבטיח את מקומו בהרכב לקראת המשחק נגד מכבי חיפה.

מהראן ראדי וגל אלברמן הציגו גם הם משחק חיובי במרכז המגרש, ולפחות על פי שיתוף הפעולה בין שניהם, נדמה שהמאמן אוסקר מצא את הצמד המועדף עליו בקישור האחורי. ראדי, שהוחלף במחצית השנייה, זכה למחיאות כפיים נלהבות מאוהדי הקבוצה בעת שהוחלף.

"אנחנו לא מתעסקים בהגדרות ואני לא יודע אם זה היה משחק הכי טוב או פחות טוב", אמר אלברמן בסיום המשחק. "לא התרגשנו כששיחקנו קצת פחות טוב, וגם אתמול לא קפצנו לשמיים אחרי ששיחקנו יותר טוב. צריך לזכור שזה בסך הכל עוד משחק הכנה עבורנו ואני מקווה שנגיע מוכנים למשחק הראשון של הליגה".

איתן טיבי עם עו"ד רועי רוזן. דרור פיקלני
מחכים להחלטה. טיבי בבוררות/דרור פיקלני
ג'ק אנגלידיס, ג'ורדי קרויף, מכבי תל אביב. דרור פיקלני
צריכים בלם. אנגלידיס וקרויף בבוררות/דרור פיקלני

"אניימה נתן הרבה שקט, הוא שם את הדברים בצד"

הקשר נשאל על רמת המוכנות של הקבוצה לקראת פתיחת ליגת העל והשיב: "אנחנו בוודאות עדיין לא ב-100 אחוז מוכנות. יש לנו עכשיו שבוע ארוך להתכונן למכבי חיפה, ואני מקווה שנגיע לשיא המוכנות מבחינתנו. המטרה שלנו היא להשתפר ממשחק למשחק במשחקי ההכנה. אתמול הרגשנו שהיה שיפור, אבל זה שוב רק עוד משחק הכנה עבורנו, כי העונה מתחילה בעוד שבוע וזה יהיה רגע האמת שלנו. אני מקווה ששם נוכיח את עצמנו וניתן את מאת האחוזים".

אלברמן, שכבש אמש צמד והיה מעורב בניהול המשחק של הצהובים, ניסה להיזכר מתי לאחרונה כבש צמד במשחק: "כבשתי שני צמדים, פעם אחת במדי בית"ר ירושלים נגד בני יהודה ופעם אחת במכבי פתח תקוה נגד בית"ר ירושלים. תמיד נחמד ותמיד כיף להבקיע. שם המשחק בכדורגל הוא שערים, גם אם אני עושה את זה פחות, אבל זה בהחלט תמיד כיף להבקיע ואני מקווה שייצא לי לעשות את זה כמה שיותר העונה".

הקשר הוותיק התייחס גם לשוער הרכש אניימה שערך הופעת בכורה: "הוא נתן לנו הרבה שקט, התחברנו אליו בימים האחרונים. היו לנו איתו המון שיחות בשבוע שהוא כאן, גם לי באופן אישי וגם לו עם שאר השחקנים כדי שנכיר אותו ונתחבר אליו. לדעתי היה לו משחק מצוין, הוא הקרין הרבה שקט ואני בטוח שהוא ייתן לנו הרבה העונה. אני חושב שאניימה מקצוען, הוא שם את הדברים בצד. שחקנים לפניו ואחריו יעברו בין מועדונים וזה חלק מהכדורגל. בעידן של היום אנחנו יודעים שנעשים מעברים כאלה בכל העולם. יש לו שקט נפשי, הוא בוגר מאוד ואני בטוח שהוא יתמודד עם זה בצורה הכי טובה שיש".

בתוך כך החל היום הליך הבוררות בין הבלם איתן טיבי שסיכם במכבי תל אביב, לבין עירוני קרית שמונה והבעלים איזי שרצקי, שטוען שהשחקן עדיין שייך לקבוצתו. הבורר הוא עו"ד בנימין טמיר, והדיון נערך במשרדו שברעננה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully