וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אניימה: "צר לי לומר, אבל מכבי ת"א זה מועדון גדול"

19.8.2012 / 22:49

השוער ערך בכורה בצהוב. אוסקר גרסיה: "מכבי חיפה הכי חזקה". טל בנין: "אין לי ספק שמכבי ת"א תיאבק על האליפות"

צילום: טל אנגלנדר, עריכה: טל רזניק

מכבי תל אביב רשמה הערב (ראשון) את המשחק הטוב ביותר שלה מאז שהחלה עונת 2012/13 עם ניצחון 0:3 על מכבי נתניה במחזור האחרון בבית ב' של גביע הטוטו. גל אלברמן כבש פעמיים, גונסאלו גרסיה הוסיף והצהובים יכולים להתכונן לפתיחת הליגה במצב רוח טוב.

אוסקר גרסיה התייחס בסיום למשחק עצמו וגם להתמודדות עם מכבי חיפה ביום שני הבא: "עשינו הרבה דברים טוב, אבל יש עוד דברים לשפר. אני שמח כי שיחקנו טוב מהרבה בחינות. למכבי חיפה יש את הקבוצה הכי טובה, את השחקנים הכי טובים, הם הוציאו הרבה כסף על חיזוק ונראה מה יהיה".

מי שערך הערב בכורה במדי מכבי תל אביב היה השוער, וינסנט אניימה, שסיכם: "מדהים בשבלי לשחק כדורגל שוב וזה נהדר לחזור, אני אוהב את זה. נתקדם ממשחק למשחק. מכבי תל אביב זה מועדון גדול. צר לי לומר זאת, אבל זה מועדון גדול. האוהדים של הפועל מאוכזבים, זה נורמלי, אבל מה אני יכול להגיד? אני מקצוען ואני רק רוצה לעשות את העבודה שלי".

טל בנין היה מאוכזב מהתוצאה ומהיכולת החלשה של מכבי נתניה: "נראנו לא טוב וזה בלשון המעטה. יש הרבה דברים שלא עשינו אותם ואני מדבר על דברים שהם לפני הכדורגל. אנחנו יודעים איפה הנקודות החלשות שלנו ונצטרך לעבוד עליהן. אני מעריך ומאמין שנראה אחרת בליגה. מכבי תל אביב היא קבוצה מאומנת ורואים שנעשית שם עבודה יוצאת דופן. אין לי ספק שהיא תיאבק על האליפות העונה".

יוסי שבחון הוסיף: "משחק מאוד לא טוב שלנו אחרי שבועיים-שלושה לא רעים. לא צריך להיכנס ללחץ, זה רק גביע הטוטו. יש לנו משחק תחילת עונה נגד הפועל חיפה, אבל גם אם היינו מנצחים היום היינו באים אותו דבר. זה משחק חשוב מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully