וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הטוטו: מכבי ת"א ניצחה את מכבי נתניה 0:3

גל אלברמן כבש בדקות 11 ו-92, גונסאלו הוסיף בדקה ה-49 והצהובים נראו מצוין 8 ימים לפני המשחק נגד מכבי חיפה בליגה

צילום: טל אנגלנדר, עריכה: טל רזניק

מכבי תל אביב ניצחה הערב (ראשון) 0:3 את מכבי נתניה במשחק האחרון בבית ב' של גביע הטוטו, וסיימה אותו במקום הראשון עם שבע נקודות מתשע אפשריות. נתניה בעצמה עלתה לרבע הגמר, למרות ההפסד. גל אלברמן כבש את השער הראשון במשחק בדקה ה-11 וגונסאלו גרסיה הכפיל בדקה ה-49 ואלברמן עצמו חתם בתוספת הזמן. מעבר לתוצאה המחמיאה ולאיסוף שלוש הנקודות, מכבי תל אביב גילתה הערב יכולת גבוהה ועליונות לאורך כל 90 הדקות ואחרי שני משחקים מעט מגומגמים מבחינת יכולת, הצהובים נראים מוכנים לפתיחת העונה האמיתית בשבוע הבא.

שוער מכבי תל אביב, וינסנט אניימה. ברני ארדוב
הופעה ראשונה בין הקורות של מכבי תל אביב. אניימה/ברני ארדוב

מכבי תל אביב נראתה מצוין בדקות הראשונות. אלירן עטר סובב את השחקנים האומללים בלבן, דור מיכה הזכיר כמה כישרון יש לו ברגליים, ההזדמנויות מיהרו להגיע וכך גם השער הראשון של גל אלברמן. בדקות הללו הייתה רק קבוצה אחת על המגרש, כשההצגה של הצהובים מקבלת חיזוק מהופעה חלשה מאוד של הגנת נתניה, שנראתה אובדת עצות וחסרת כל ריכוז, וניצלה בנס מספיגות נוספות.

גם במחצית השנייה הצהובים סירבו להוריד רגל מהגז ושלוש דקות אחרי שהקבוצות חזרו מחדרי ההלבשה, גונסאלו גרסיה התכבד בשני. הקבוצה של אוסקר המשיכה לשלוט בכדור ובקצב, לא אפשרה לנתניה להתארגן בשום שלב והציגה כדורגל טוב ואחראי גם כשהיא האטה את הקצב. אלברמן השקט והטוב התכבד גם בכיבוש השער האחרון בתוספת הזמן ובסיום 0:3 חד וחלק.

בעוד מכבי נתניה נראתה הערב כמי שיכולה לשכוח מהתברגות בצמרת גם העונה, במכבי תל אביב יכולים להיות מאוד שבעי רצון מההופעה של הקבוצה הערב. מהיכולת האישית של השחקנים ובעיקר מהתצוגה הקבוצתית שכללה משחקי צירופים נאים, הנעת כדור מהירה ולא מעט פרגון. אחרי ה-0:6 של מכבי חיפה אתמול נגד בני סכנין והמשחק המצוין של מכבי תל אביב הערב, קשה לחכות כבר למשחק ביניהן ביום שני הבא.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
שחקן מכבי תל אביב, גל אלברמן. ברני ארדוב
בעיטה שטוחה וחדה, פנימה. אלברמן/ברני ארדוב

דקה 5: ההגנה של נתניה לא הצליחה להרחיק קרן, ראדי קיבל, השתלט על הכדור, וממצב נוח בתוך הרחבה שלח אותו החוצה.

דקה 11: גול! אלירן עטר קיבל את הכדור בתוך הרחבה אחרי משחק צירופים יפה, החלוץ התקשה להשתלט, אבל הוציא לאלברמן, וזה בעט כדור שטוח ומדויק מ-22 מטר לפינה השמאלית של צ'נאמו. 0:1 למכבי תל אביב.

דקה 14: עוד התקפה יפה של מכבי תל אביב שוב הסתיימה עם בעיטה שטוחה מחוץ לרחבה, הפעם של ראדי, אלא שבפעם הזו הכדור פגע בשחקן של נתניה ופגע בקורה.

דקה 16: עטר שבר את מלכודת הנבדל של נתניה, התקדם לאורך כ-20 מטר, הגיע למצב של אחד על אחד מול צ'נאמו, אבל בעט לא טוב והשוער הדף לקרן.

דקה 29: מכבי יצאה למתפרצת, עטר הסתבך קצת, אבל לבסוף הצליח לייצר לעצמו מצב בעיטה טוב ומ-17 מטר שלח את הכדור מעט מעל המשקוף.

דקה 49: גול! עומר ורד הגיע לאזור המסוכן, קיבל את הכדור והעביר רוחב מדויק להפליא, לגונאסלו נותר רק לדחוק מקרוב פנימה. 0:2 למכבי תל אביב.

דקה 61: הגבהה-בעיטה של שומוביץ' עשתה דרכה למסגרת, אניימה עצר ונפגע מהקורה, אבל התאושש.

דקה 90: עלי חטיב מצא פרצה בהגנה הצהובה ובעט מזווית חדה, אניימה שעמד במבחן אמיתי בפעם הראשונה, הדף לקרן.

דקה 90+1: גול! יואב זיו פרץ בימין, העביר כדור רוחב ואלברמן שהגיע בריצה מתוזמנת היטב, בעט מקרוב פנימה. 0:3, איזו הצגה.

שוער מכבי נתניה לואיג'י צ'נאמו לצד שחקן הקבוצה, אחמד סבע. ברני ארדוב
אם המשחק הזה מהווה אינדיקציה אמיתית, נתניה יכולה לשכוח מהצמרת. צ'נאמו וסבע חסרי אונים/ברני ארדוב

הרכבים

מכבי תל אביב: וינסנט אניימה, עומר ורד (רחמים צ'קול, 78), שרן ייני, יגיל ביטון, יואב זיו, גל אלברמן, מהראן ראדי (משה לוגסי, 69), דור מיכה, גונסאלו גרסיה (רוברטו קולאוטי, 62), מואנס דאבור (רוסלן ברסקי, 74), אלירן עטר (בן בן יאיר, 83).

מכבי נתניה: לואיג'י צ'נאמו, טובארנו פינאס, דריוש פטרשאק, לאוניד קרופניק, אורי שטרית (עלי חטיב, 51), בן בנימין (ארנןו טמיר, 74), עומר צלישר, יוסי שבחון, עומר פרץ (עמית שומוביץ', 51), עידן שריקי (דין גבאי, 60), אחמד סבע (חסן סרחאן, 72).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully