וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערכה: סרחיו אגוארו ייעדר מספר שבועות, לא חודשים

במנצ'סטר סיטי חששו שהארגנטינאי קרע את הרצועה וייעדר זמן רב, אגוארו הרגיע: "הפציעה לא רצינית, בקרוב אעמוד על רגליי"

מנצ'סטר סיטי נושמת לרווחה. אלופת הפרמיירליג ניצחה אתמול (ראשון) 2:3 את סאות'המפטון במחזור הפתיחה של הליגה האנגלית, אבל מרכז תשומת הלב הלך לסרחיו אגוארו: כבר אחרי 14 דקות ראה רוברטו מנצ'יני את הארגנטינאי נפצע בצורה קשה, ומורד מהמגרש על אלונקה. בסיטי היו מודאגים מאוד ממצבו של השחקן, והשמועות באנגליה כבר העריכו כי מדובר בקרע ברצועה הצולבת, פציעה שעלולה הייתה להשבית את אגוארו למשך חצי שנה.

למרות זאת, אחרי הספקולציות, אגוארו הרגיע את אוהדי סיטי, כששלח מסר מרגיע דרך הטוויטר. "בירורים שעשיתי גילו שאין פציעה רצינית, אבל ספגתי מכה חזקה מאוד בברך", כתב הארגנטינאי בן ה-24, "בהמשך המנתחים יעריכו את הזמן שיידרש להחלמה שלי. אני לא יכול לבטא את התודה שלי על הדאגה ועל התמיכה, מאמין שבקרוב אעמוד שועל הרגליים. אני רוצה לברך את החברים שלי לקבוצה על איך שהפכו את התוצאה".

אתמול הדברים נשמעו אחרת. "אני מאוד מוטרד", אמר מנצ'יני בסיום המשחק. "אנחנו לא יודעים כמה חמורה הפציעה, וכנראה שנצטרך לחכות יומיים עד שנדע בביטחון, אחרי הסריקה שהוא יעבור". המנג'ר האיטלקי הוסיף בחשש ש"פציעה כזאת באזור הברך היא מסוכנת. הפציעה הזו היתה מוזרה כל כך, כי זה לא היה פאול קשה. זה לא היה חזק". כמו כן, מאמן סיטי כבר ציין ש"אם זו פציעה קשה, התוכניות שלנו כנראה ישתנו".

עדכון ראשון: 19.8, 22:31

סיטי פתחה את העונה עם ניצחון 2:3 על סאות'המפטון

האם מריו באלוטלי ימנף את ההצלחה מהיורו?

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully