וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ונגר: "צריך לכבד את מה שואן פרסי עשה בשבילנו"

מנג'ר ארסנל ניסה לפייס את הקהל, ואמר על ניצחון הכסף הגדול: "העולם לא יוכל להתנהל במציאות הזו לאורך זמן"

לא מעט אוהדים של ארסנל יתקשו לסלוח אי פעם לרובין ואן פרסי, שעזב את התותחנים לטובת היריבה השנואה, מנצ'סטר יונייטד, אבל הכוכב ההולנדי זוכה היום (שבת) לגיבוי דווקא מהמנג'ר של ארסנל, ארסן ונגר, שפנה לאוהדים באתר הרשמי וניסה להסביר להם את המהלך, תוך שהוא מגונן על ואן פרסי.

"אני לא מומחה ברפואת הזמן, אבל יהיה תסכול בקרב חלק מהאוהדים כמובן", אמר ונגר. "הוא שיחק אצלנו במשך שמונה שנים, וצריך לכבד את מה שהוא עשה עבור המועדון שלנו, ואת מה שהוא עשה בשנה שעברה. זו סיטואציה שהיא חלק מהמציאות הקשה של הספורט המקצועני. רובין היה הקפטן של הקבוצה בעונה שעברה, ונתתי לו את הקרדיט עד הדקה האחרונה של העונה מכיוון שהוא נלחם כמו משוגע".

ונגר והמשיך וגונן: "מבחינתי זה להיות מקצוען. הוא מגיע ורוצה לעזוב? אני לא אוהב את זה, אבל זה חלק מהמקצוענות. הוא היה מקצוען עד הדקה האחרונה בהישארות שלו במועדון. הוא נתן 100 אחוז ובעונה שעברה הוא השאיר אותנו שם. זה נס שסיימנו במקום השלישי. חלק גדול מהנס הזה קשור בו, וצריך לתת לו קרדיט על כך".

מאמנה של ארסנל התייחס לעובדה שזו לא הפעם הראשונה ששחקן של ארסנל מתפתה לעזוב תמורת הכסף הגדול, ואמר: "זה מדאיג, אבל אנחנו לא חיים מחוץ למציאות. אנחנו חיים במציאות כלכלית שבה מועדונים אחרים לא נמצאים. יש כמה דברים שאנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו, זה פשוט כמו שזה נשמע. בכנות, אני חושב שזו בעיה קצרת טווח כי העולם לא יוכל להתנהל כך. אי אפשר לדמיין שהעולם יתנהל רק על ידי התזת כסף מבלי שום החזר מכיוון שאנשים יתעייפו מזה כשיהיו לך רק כמה מועדונים שיתחרו אחד בשני. ה'פייר פליי' יגרום לפער גדול, אבל קשה לי להגיד כמה מהר זה יקרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully