וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ואן פרסי ורוני שילוב קטלני, אבל העסקה טובה לארסנל"

פרשני אנגליה מנתחים את המעבר של רובין ואן פרסי למנצ'סטר יונייטד: מי הרוויח, איך תתאושש ארסנל, ומה זה אומר על סיטי?

אנגליה נסערת מהמעבר הכי דרמטי בכדורגל האירופאי בקיץ האחרון, שמעלה הרבה שאלות: האם רובין ואן פרסי יצליח להשתלב במנצ'סטר יונייטד ולשחזר את ההצלחה? האם ארסנל תאבד את הכוח העיקרי שלה? האם יונייטד תצליח להשתלט מחדש על צמרת הפרמיירליג? האם מדובר בעסקה טובה? הפרשנים בממלכה מנסים לענות על כל הסוגיות.

פול ווילסון מ"גארדיאן" סבור ש"הרכישה של ואן פרסי עונה על שתי שאלות: אחת, מנצ'סטר יונייטד עדיין מלאה אמביציה והיא לא מתכוונת להיכנע למנצ'סטר סיטי. שתיים, לגלייזרים עדיין יש את היכולת להעניק לאלכס פרגוסון את התמיכה הכלכלית לרכוש שחקן בן 29, אותו כנראה לא יוכלו למכור בסכום גבוה... פרגוסון שבר את החוק שלו, לפיו יחפש רק שחקני רכש צעירים... עכשיו השאלה היא איך ואן פרסי ישתלב. ראשית, זה כנראה מרמז על עזיבתו הסופית של דמיטאר ברבאטוב. בנוסף, אם ואן פרסי ישחק לצד ווין רוני, אפשר להעריך שזה ישפיע על מעמדם של דני וולבק וחאבייר הרננדז, וגם אשלי יאנג צריך לשאול את עצמו היכן ישתלב".

ג'ון קרוס מ"מירור" סבור ש"העזיבה של רובין ואן פרסי תיתפס כבגידה, והוא יכול לשכוח מקבלת פנים של גיבור כשיחזור לביקור בארסנל... ההפתעה היחידה היא למה סר אלכס פרגוסון מוכן להשקיע מעל 20 מיליון ליש"ט בחלוץ בן 29, שסבל מפציעה קשה. לגבי ארסנל, היא כבר הוכיחה הקיץ את השאיפות שלה עם הרכישה של שחקנים מרגשים כמו פודולסקי, ג'ירו וקאסורלה. גם אם אלכס סונג יעזוב לברצלונה, וארסנל תביא במקומו את יאן מ'בילה או נורי שהאין, יהיה לה סגל יותר טוב משהיה לה בשנה שעברה".

גם איימי לורנס מ"גארדיאן" טוענת ש"המעבר של ואן פרסי לארסנל הוא עסקה טובה לתותחנים. ארסן ונגר הביא הקיץ שלושה שחקנים צעירים ומוכשרים, שיחליפו חלוץ אחד שחושש מפציעה טורדנית".

גארי פאליסטר אמר ל-BBC ש"בשנים קודמות, אם סיטי רצתה שחקן, היא קיבלה אותו. אבל המעבר של ואן פרסי מוכיח שיונייטד יכולה להתמודד מול סיטי מבחינת כסף, ושהיא מושכת שחקנים בגלל כל מה שהיא מייצגת ובזכות המנג'ר שלה... עובדה היא שוואן פרסי רצה קבוצה עם מסורת ומורשת". סטיב ברוס הוסיף ש"השילוב של ואן פרסי עם ווין רוני הוא מדהים, זה משהו ששום הגנה לא תרצה להתמודד מולו".

ב"אינדיפנדנט" נכתב בפשטות כי ש"פרגוסון חגג ניצחון חשוב בשוק ההעברות, שמבסס מחדש את העוצמה של מנצ'סטר יונייטד בכדורגל האנגלי".

ריי פארלור, שחקן העבר של ארסנל, אמר ש"יונייטד תמיד הייתה יריבה מרה שלנו, ותמיד מכרנו שחקנים לסיטי ולא ליונייטד. זו מכה קשה לארסנל, ואני מקווה שבכסף שהקבוצה תקבל יביאו תחליף הולם".

גם פירס מורגן, שופט ריאליטי ומגיש ב-CNN, התייחס לסוגיה וכתב בטוויטר שלו: "זה מצחיק, באמת חשבתי שוואן פרסי שונה. אבל התברר שגם הוא שכיר חרב, חסר לב, אנוכי וחרא קטן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully