וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארסנל אישרה: רובין ואן פרסי עובר למנצ'סטר יונייטד

העסקה הגדולה של הקיץ: החלוץ יגיע למנצ'סטר ביום חמישי ויחתום תמורת כ-22 מיליון ליש"ט. ונגר: "לא היתה לנו ברירה"

אחת הסאגות המרתקות ביותר של חלון ההעברות הנוכחי הגיעה הערב (רביעי) לסיומה, כאשר ארסנל אישרה באתרה הרשמי את מעברו של רובין ואן פרסי למנצ'סטר יונייטד. חלוץ נבחרת הולנד יטוס למנצ'סטר מחר כדי לעבור בדיקות רפואיות ולחתום באופן רשמי על חוזהו.

שחקן ארסנל רובין ואן פרסי. Julian Finney, GettyImages
חיזוק אדיר לשדים האדומים. ואן פרסי/GettyImages, Julian Finney

על פי דיווחים בתקשורת האנגלית, סגנית האלופה צפויה להעביר לתותחנים בין 20 ו-24 מיליון ליש"ט עבור החלוץ ההולנדי הפנטסטי, שסירב להאריך את חוזהו באצטדיון האמירויות לפני מספר חודשים. כזכור, לאורך הקיץ כולו הוזכר ואן פרסי כמועמד מוביל להצטרף למנצ'סטר סיטי, כאשר גם ריאל מדריד, ברצלונה ויובנטוס הביעו עניין בחלוץ המצוין.

"זה כואב לאבד שחקן עם האיכויות של רובין", אמר ארסן ונגר, "אבל היתה לו עוד שנה אחת בלבד בחוזה, כך שלא היתה לנו ברירה. כבר הבאנו שחקנים להחליף אותו". השחקנים הנ"ל הם כמובן החלוצים הבינלאומיים לוקאס פודולסקי ואוליבייה ז'ירו, שהצטרפו לשורות התותחנים מוקדם יותר הקיץ.

ואן פרסי (29) הגיע לארסנל ב-2004 וחווה אשתקד את עונתו הפורה ביותר בקריירה, כשהבקיע לא פחות מ-30 פעמים ב-38 משחקי פרמיירליג. כמו כן, בעונה שעברה עלה למקום השמיני בכל הזמנים בטבלת מלך השערים של ארסנל.

עבור יונייטד מדובר בהעברה הגדולה השניה בקיץ הזה, לאחר שמוקדם יותר צירפו השדים האדומים את שינג'י קגאווה המצוין מדורטמונד. כמו כן, החתים אלכס פרגוסון את ילד הפלא הצ'יליאני בן ה-18, אנג'לו הנריקס, וכן את קשר נבחרת הנוער של אנגליה ניק פאוול.

פרט טריוויה מרתק, לכל המעוניינים: ואן פרסי הוא השחקן הראשון שעובר מארסנל למנצ'סטר יונייטד מאז ויו אנדרסון ב-1987.

לכל השמועות וההעברות בכדורגל העולמי היום

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

אלכס פרגוסון מאמן מנצ'סטר יונייטד. Scott Heppell, AP
הופך לפייבוריט המוביל לתואר? פרגוסון/AP, Scott Heppell

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully