וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים מוציאה ויזה לשקבורץ וגלאבינה

15.8.2012 / 11:46

עדיין אין כסף בקופה אך אלי כהן מכין את האופציה לצרף את שני הקרואטים איתם סיכם לפני חודשיים. גורם: "יצחקי יתאמץ להגיע"

בית"ר ירושלים עדיין לא סגרה הסכם עם עמותת האוהדים וכסף פנוי לרכש לא קיים כרגע, אך במחשבה קדימה החליטו במועדון להוציא ויזות לשני הקרואטים איתם סיכם אלי כהן כבר לפני חודשיים - הבלם דינו שקבורץ (22) והחלוץ דומיניק גלאבינה (20).

בשלב זה נראה כי קשה יהיה לבית"ר כלכלית לצרף את השניים כאשר העדיפות היא קודם כל לבלם, אך אלי כהן עדיין מתעקש שהקשר יהיה זה שימלא את המשבצת שנותרה בקישור עם עזיבתו של סטיבן כהן. אגב, כבר לפני יותר מחודש צוטט שקבורץ בתקשורת הקרואטית על המעבר הצפוי לבית"ר ואמר:"זה אתגר חדש בשבילי ואני לא מגיע לבית"ר כדי לשבת על הספסל", שמעתי מחמאות מרוברטו פונצ'ץ. הוא אמר לי שמדובר במועדון טוב עם אוהדים נפלאים".

שקבורץ, 22, הוא בלם המתנשא לגובה 1.85 מטר. הוא גדל בוארטקס וראז'דין ובקיץ 2011 חתם בדינמו זאגרב, אך מיד הושאל ללוקומוטיבה הקרואטית. בינואר התירה דינמו את חוזהו והוא עבר ללא תמורה למכלן הבלגית, אך לא שיחק בשירותיה וכעת הוא שחקן חופשי. לשחקן ארבע הופעות בנבחרת קרואטיה הצעירה. גלאבינה, 20, גדל גם הוא בווראז'דין והשניים נחשבים לחברים טובים. בעונה שעברה רשם השחקן חמישה שערים ב-20 הופעות בקבוצה ששיחקה בליגה הבכירה בקרואטיה וברזומה שלו הופעה אחת בנבחרת הצעירה.

בנוגע לעמותת האוהדים, עדיין ישנם מספר סעיפים שעדיין לא נסגרו ובשני הצדדים מקווים לפתור אותם כבר היום. במהלך היום ימשיכו עורכי הדין של הצדדים להחליף טיוטות של ההסכם עם השינויים הדרושים מתוך תקווה להגיע עד הערב לנוסח מוסכם שיביא לחתימה. בבית"ר חוזרים ואומרים כי כל סלעי המחלוקת העיקריים נפתרו, וכי כרגע מתעסקים בתפל. אחת המחלוקות הייתה זכות הוטו של גאידמק על החלטות ארוכות טווח על מנת שלא יווצרו חובות ובבית"ר אמרו: "גם ככה מספר שחקנים יחתמו כאן לטווח של יותר משנה אחת ואף אחד לא ישים רגליים, ארקדי רק לא רוצה שיווצרו התחייבויות לעתיד שלא תהיה שליטה עליהם היות והוא הבעלים ורק הוא יישא בהן".

מעבר לכך, גם במידה והעמותה תיכנס, סכום של קצת יותר מ-2.5 מיליון שקל שתאשר הבקרה לבית"ר יספיק אולי רק לששת השחקנים שמתאמנים כעת בקבוצה ובמידה ואלי כהן ירצה את אחד הזרים תצטרך לוותר בית"ר על אחד הישראלים, אלא אם יסכים לחתום בחוזה נמוך או עד ינואר, עד אז תנסה הקבוצה לגייס את הכסף עבורו. דווקא בנוגע לברק יצחקי נראה כי יש רצון גדול במועדון לצרפו: "גם ברק מעביר מסרים שהוא רוצה הביתה ויתאמץ להגיע לכאן, בשנה הקרובה זה הדבר הכי טוב עבור שני הצדדים", אמרו במועדון.

האוהדים על הקשיים במו"מ: "רק רצינו יכולת להשפיע"

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully