וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי בית"ר: "הפערים קטנים, מאמינים שייחתם הסכם"

14.8.2012 / 14:48

אופטימיות בעמותת האוהדים, לאחר השינויים שגובשו בהסכם בינם לבין גאידמק. "בסך הכול רצינו יכולת אמיתית להשפיע"

המו"מ בין עמותת האוהדים של בית"ר ירושלים לבין נציגיו של ארקדי גאיידמק התקדם ביממה האחרונה באופן משמעותי. עדיין ישנם מספר סעיפים עליהם אין הסכמה ובשעות האחרונות מחליפים עורך הדין של העמותה אבישי ריינמן ועורכי הדין של גאיידמק טיוטות, במטרה לנסות להגיע להבנות על כל הסעיפים על מנת להתקרב ולחתום על הסכם. בעמותת האוהדים העריכו היום: "יש פערים אך הם קטנים. אנחנו מאמינים שנעבור את הכל וב-48 שעות הקרובות תהיה חתימה".

יש לציין כי בעמותת האוהדים התעקשו וקיבלו סעיפים אשר נותנים לדירקטוריון יכולת השפעה אמיתית במועדון, סעיפים אותם אישר איציק קורנפיין וגרם למו"מ להתקדם. הדירקטוריון יהיה אחראי על כל החלטה שסכומה מעל 30 אלף ש"ח, נציג עמותה יעבוד במועדון ואילו זכות הוטו של גאיידמק להחלטות לטווח ארוך, תהיה רק מעל סכום מסויים שייקבע על ידי שני הצדדים. מעבר להכל, ישנה אווירה מצויינת בין הצדדים בימים האחרונים וקורנפיין אף הציע לבוא ולשבת אל מול חברי וועד העמותה ולהסביר את ההסכם ונראה כי זה רק עניין של זמן עד שהוא ייחתם.

שמוליק לוי אמר: "צריך להיות רגועים, זה חלק ממו"מ ואין שום מו"מ שנגמר ביום או יומיים. ישנה התקרבות גדולה ואני מאמין שכמה שיותר מהר נחתום על ההסכם ונהיה חלק ממהלך היסטורי שבו יש לאוהדים השפעה אמיתית בבית"ר ירושלים. מכאן רק נלך ונגדל". מי שממתין בצד הוא מאיר פניג'ל, שטוען בתוקף שאם האוהדים זזים הצידה הוא מעביר 3 מיליון ש"ח ונכנס במקומם. כרגע המיתווה בו האוהדים נכנסים לדירקטוריון על פי החלטתו של ניר ברקת, זהו המיתווה עליו עובדים אנשי גאיידמק וקורנפיין ורק אם הוא ייפול עשוי פניג'ל להיכנס לתמונה.

מי שלא רגועים הם המאמן אלי כהן והשחקנים, שלא מבינים כל כך מה קורה, אך נשארים ללא חוזים ועם סימני שאלה גדולים, כאשר עוד שבוע וחצי נפתחת הליגה. אחד השחקנים אמר: "אנחנו שומעים דיבורים גדולים על הצטרפות האוהדים וברק יצחקי ואנשים כאן שלושה חודשים לא קיבלו משכורות. חצי קבוצה לא חתומה, אז קצת קשה להיות מעודדים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully