וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: התקדמות במו"מ בין האוהדים לגאידמק

13.8.2012 / 1:52

נציגי הבעלים מוכנים לבוא לקראת האוהדים במספר סעיפים מהותיים וייתכן הסכם בקרוב. גורם: "יצחקי רוצה לחזור הביתה"

יום מורט עצבים עבר על בית"ר ירושלים, בסופו הצליח היו"ר איציק קורנפיין להעביר את הקבוצה בבקרת התקציבים עם תקציב בסיסי של 22 מיליון שקל, שאינו כולל את השחקנים שאינם חתומים ושחקני רכש. כל זאת בתנאי שיציג בימים הקרובים את הערבויות המתאימות של הבעלים ארקדי גאידמק.

אלא שבכך לא תמו צרותיה של הקבוצה. עמותת האוהדים הודיעה כי היא אינה מקבלת את ההסכם אותו הציעו נציגי גאידמק (חברות בדירקטוריון לשנתיים ואופציה לרכוש את המועדון יחד בעתיד, אך ללא אחוזי בעלות בשלב זה). בשעות המאוחרות של הערב חודש המשא ומתן בין הצדדים כאשר נציגי גאידמק וקורנפיין מוכנים לבוא לקראת האוהדים במספר סעיפים משמעותיים ולפיכך, ייתכן וייחתם הסכם בין הצדדים בימים הקרובים. ביום שני צפויים עורכי הדין של גאידמק לעבור על בקשות עמותת האוהדים שוב במטרה לרשום עוד התקדמות משמעותית לכיוון הסכם.

במידה והמו"מ בין הצדדים יצלח, השם החם מבחינת בית"ר ירושלים הוא ברק יצחקי, כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט. בעמותת האוהדים חושבים שההצטרפות למועדן יחד עם צירוף שחקן שכל כך מזוהה עם המועדון כמו יצחקי יכול לעשות באזזז גדול הן במכירת המנויים והמצטרפים לעמותה והן ברמת האטרקטיביות של הקבוצה שמדשדשת כבר מספר שנים. גורם בבית"ר אמר היום על יצחקי: "אם הוא כשיר, הוא הדבר הכי טוב שיכול להיות למועדון הזה היום, מהרחשים שאני שומע מסביב הוא מאוד רוצה לחזור הביתה בשנה הקרובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully