וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וינסנט אניימה: "אני כבר מחכה לשוב ולשחק בהרכב"

13.8.2012 / 14:34

שוער מכבי תל אביב מאושר להצטרף לקבוצתו החדשה ומנסה לפייס את אוהדי היריבה העירונית. סבע, זיזוב וקהת שוחררו

צילום וידאו: טל אנגלנדר, עריכה: יותם בן דוד

צפו בתגובות לאחר ה-2:2 של מכבי ת"א עם בני יהודה בגביע הטוטו

אחרי עונה אותה בילה בעיקר על הספסל, וינסנט אניימה נרגש לשוב ולשחק כדורגל. השוער החדש של מכבי תל אביב התראיין היום (שני) לתקשורת הניגרית, ודיבר על קבוצתו החדשה, מעמדו החדש והחזרה לישראל. "אני פשוט רוצה לשחק באופן קבוע. זה מתסכל להתאמן חזק ואז לשחק רק בקבוצת המילואים כל שבוע. אני כבר מחכה להצטרף לחברים החדשים שלי לקבוצה ולשוב לשחק בהרכב", אמר השוער, שינחת היום בישראל ויחל להתאמן עם הצהובים כבר מחר.

כזכור, אניימה הגיע לישראל בקיץ 2005 כשחתם בבני יהודה ובמהרה הפך לאחד השוערים הטובים במדינה ואהוב אוהדי הפועל תל אביב, אליה עבר שנתיים מאוחר יותר. כעת השוער הניגרי עבר את הכביש, ובראיון איתו נטען כאילו אמר בעבר כי לא היה חותם במכבי תל אביב גם תמורת מיליון דולר, מה שהכעיס את אוהדי הפועל תל אביב.

"אני יכול להבין איך הם מרגישים, אבל מעולם לא אמרתי את זה", הבהיר אניימה. "כשעזבתי את הפועל היו דיווחים שביקשתי לעבור למכבי, וכל מה שאמרתי זה שדבר כזה לא יקרה. לא דיברתי עם מכבי בתקופה ההיא, וכל מי שאומר אחרת יכול ללכת ולהביא לי קלטת של הראיון ההוא. זו לא בעיה עבורי, אני פשוט רוצה להתרכז בכדורגל".

בתוך כך, אורי כהן, רועי קהת, דיא סבע, אלי זיזוב ויגיל ביטון הצעירים קיבלו הודעה רשמית כי הם משוחררים מהסגל ורשאים לחפש לעצמם קבוצה לעונה הקרובה, כאשר מואנס דאבור וברק לוי המריאו עם הנבחרת הצעירה למשחק ברוסיה. הבלם קרלוס גרסיה סובל ממתיחה בשריר רגלו ויעבור טיפולים בימים הקרובים.

גיא חיימוב, אותו אניימה מחליף, המריא לקפריסין

מכבי תל אביב סחטה 2:2 מבני יהודה בגביע הטוטו

גונסאלו גרסיה: "לזרים קשה להתרגל לחום הזה"

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully