וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גונסאלו גרסיה: "אני יודע שבמכבי ת"א צריך לנצח כל משחק"

13.8.2012 / 10:50

שחקן הרכש של הצהובים אחרי התיקו מול בני יהודה: "לזרים עוד קשה לשחק בחום כזה, עוד משחק או שניים נהיה טובים יותר"

צילום וידאו: טל אנגלנדר, עריכה: יותם בן דוד

ג'ורדי קרויף ואוסקר גרסיה הבינו אמש שמצפה להם עוד עבודה רבה מאוד במכבי תל אביב, אחרי התיקו 2:2 נגד בני יהודה בגביע הטוטו. שער של גונסאלו גרסיה בדקה ה-95 הציל את הצהובים מהפסד ראשון העונה, אך למרות העידוד ששאבו בקבוצה מעצם החזרה מפיגור של שני שערים, נרשמה אכזבה גדולה מהיכולת, בעיקר במחצית הראשונה, שהיתה חלשה מאוד בחלק הקידמי ובמיוחד בהגנה. הצהובים מוליכים כעת את בית ב' בצוותא עם מכבי נתניה וביום ראשון הבא תפגשנה הקבוצות לקרב ראש בראש באצטדיון המושבה, כאשר המנצחת תבטיח בוודאות העפלה לרבע הגמר.

על פי התכנון יצרפו קרויף וגרסיה שני שחקני חיזוק לחלק האחורי, בנוסף לשוער הניגרי וינסנט אניימה שצפוי לנחות היום בישראל ולהצטרף החל ממחר לאימוני הקבוצה. הקשר דיא סבע שוחרר באופן רשמי מהמועדון וקיבל אישור לסגור בקבוצה אחרת. סבע יושאל לעונה והוא צפוי לסגור ביממה הקרובה בהפועל באר שבע, בשורותיה שיחק בחצי השני של העונה שעברה. השוער גיא חיימוב, שלא שותף, נפרד אמש מהשחקנים ואנשי הקבוצה והיום בבוקר הוא המריא לקפריסין ויצטרף באופן רשמי לא.א.ק לרנקה של רן בן שמעון.

"אנחנו נמצאים בתקופת ההכנה לעונה וחם כאן מאוד בישראל וזה בהחלט קשה מאוד לשחק במזג האוויר הזה", אמר קשר הרכש גונסאלו גרסיה בסיום המשחק. "זה המשחק השלישי שאנחנו משחקים נגד יריב קשה, כי במחנה האימון בלה מנגה שיחקנו שני משחקים מול יריבות חלשות ואז פגשנו את מורסיה והפועל תל אביב בשבוע שעבר וגם נגד בני יהודה היה קשה. זה נורמלי, אנחנו צריכים עוד משחק אחד או שניים ונהיה טובים יותר. עבורי באופן אישי וגם בשביל שחקנים שהגיעו ממדינות אחרות, כמו קרלוס גרסיה, זה בהחלט קשה לשחק בתנאים האלה. הרגשתי שאני צריך לשתות כל שתי דקות, אבל אנחנו בדרך הנכונה".

"אנחנו עובדים קשה", הוסיף גרסיה, שכבש את שער השוויון הדרמטי בדקה ה-95, "יש לנו כמה בעיות, בעיקר בצורה שבה אנחנו מניעים את הכדור, אפשר לראות את זה. זה בגלל שאנחנו מנסים כעת שיטה חדשה והשחקנים כאן היו רגילים לשחק בדרך אחרת והם צריכים להתרגל כעת לשיטה החדשה. אנחנו משחקים עם נטילת סיכונים ואז אתה חייב להיות הרבה יותר מרוכז וחכם בפעולות שלך. כרגע אנחנו לא עושים את הפעולות ברגעים הנכונים וגם לא מבקיעים מספיק. אני יודע שבמכבי תל אביב צריכים לנצח כל משחק, אבל אנחנו מנסים כעת דברים חדשים. כמובן שאנחנו עושים טעויות כרגע וזה טבעי ונורמלי, כי אם לא היינו טועים זה היה אומר שאנחנו פנטסטיים ואנחנו לא כאלה בשלב הזה".

גרסיה התייחס לכך שזה היה המשחק השני שבו כובשת הקבוצה שער בדקת הסיום של המשחק: "זה מראה על הרבה אופי. במחצית השנייה דחפנו חזק קדימה ושיחקנו יותר טוב מאשר במחצית הראשונה. זה מראה על אופי וזה מה שמועדון גדול צריך שיהיה לו, כי לא תמיד אתה יכול לשחק טוב ולא תמיד אתה הכי טוב. אבל אתה חייב תמיד לנסות לנצח וזה חשוב שתהיה לנו את אותה מוטיבציה בה שיחקנו נגד הפועל תל אביב בשבוע שעבר גם מול קבוצות אחרות. נצטרך להיות מאוד מרוכזים ואפילו יותר, אם אנחנו רוצים לנצח בכל משחק".

חיימוב המריא לקפריסין: "איך שלא מסתכלים על זה, זו התקדמות"

גרסיה אחרי ה-2:2 מול בני יהודה: "ראיתי בעיות בכל חלק במערך"

מכבי תל אביב נחלצה מהפסד בדרך ל-2:2 עם בני יהודה בטוטו

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully