וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דינו אנדלובו: "זה היה המשחק האחרון שלי בבני יהודה"

12.8.2012 / 23:13

החלוץ נפרד אחרי ה-2:2 עם מכבי ת"א. קשטן: "כל עוד היה לנו כוח, שיחקנו לא רע". גרסיה: "ראיתי בעיות בכל חלק במערך"

צילום וידאו: טל אנגלנדר, עריכה: יותם בן דוד

בני יהודה ומכבי תל אביב נפרדו הערב (ראשון) ב-2:2 דרמטי את משחקן במסגרת המחזור השני של בית ב' בגביע הטוטו. ננאד מרינקוביץ' (18) ודינו אנדלובו (25) העלו את הזהובים ל-0:2, לפני שאלירן עטר צימק בפנדל בדקה ה-39. חמש דקות בתוך תוספת הזמן נשרק פנדל נוסף לטובת מכבי תל אביב. רוברטו קולאוטי החמיץ, הגיע ראשון לכדור החוזר ובעט לכיוון השער לפני שגונסאלו גרסיה דחק מקרוב את השוויון.

עם סיום המשחק נודע כי הקשר דיא סבע שוחרר רשמית מהמועדון וקיבל אישור לסגור בקבוצה אחרת. סבע יושאל לעונה והוא צפוי לסגור ביממה הקרובה בהפועל באר שבע, בשורותיה שיחק בחצי השני של העונה שעברה. השוער גיא חיימוב, שלא שותף, נפרד מחבריו. בשעות הבוקר הוא יעלה טיסה ללרנקה ויצטרף רשמית לא.א.ק של רן בן שמעון.

המאמן אוסקר גרסיה סיכם: "זה נורמלי שאני שמח כשאנחנו מבקיעים בדקה האחרונה ומשיגים נקודה. היינו טובים יותר במחצית השנייה, השתפרנו מאוד. במחצית הראשונה השארנו פרצות בהגנה והם ניצלו זאת כדי להבקיע פעמיים. היה לנו קשה, אבל השתפרנו לאחר ההפסקה והצגנו כדורגל טוב יותר. ראיתי בעיות בכל חלקי המערך, אבל זה נורמלי. אנחנו בתחילת העונה ויש לנו זמן להשתפר. אנחנו כרגע רק ב-50 אחוז מהכושר שלנו".

גונסאלו גרסיה הוסיף: "זה המשחק השלישי שאנחנו משחקים נגד יריבה חזקה כי בלה מנגה שיחקנו שני משחקים נגד יריבות קלות, ואחר כך מורסיה והפועל. זה נורמלי, אנחנו צריכים עוד שניים-שלושה משחקים ונהיה בסדר. מעולם לא שיחקתי בחום כזה, ואני מרגיש את זה. אני צריך לשתות כל שתי דקות, אבל זה טוב".

על יכולת הקבוצה אמר הקשר: "יש לנו בעיות בהנעת הכדור וקל לראות את זה. אנחנו באים בגישה חדשה, אבל שחקנים היו רגילים לדרך אחרת כאן והם צריכים להתרגל. אנחנו לוקחים יותר סיכונים ואז אתה צריך להיות חכם ומרוכז בתנועה וכרגע אנחנו עושים תנועות לא נכונות ברגעים חשובים, אבל זה רק טרום העונה. אני יודע שבמכבי רוצים לנצח בכל משחק, אבל אנחנו צריכים לנסות דברים חדשים ונורמלי שאנחנו עושים טעויות".

קשטן: "שני פנדלים במשחק זה לא דבר רגיל"

מנגד, בבני יהודה היו מאוכזבים מאוד מהשער הדרמטי שספגו ובמיוחד נכונים הדברים לגבי השוער דלה איינוגבה, שכבר הצליח להדוף את הפנדל של רוברטו קולאוטי. השוער הניגרי זעם על חבריו להגנה שלא הסתערו על הכדור החוזר. דינו אנדלובו אמור לעזוב את הקבוצה והשלים את מעברו למכבי חיפה בהמשך השבוע.

דרור קשטן סיכם: "ראו שהשחקנים של בני יהודה היו מאוד עייפים לקראת הסוף. בל נשכח ששיחקנו ביום חמישי וקרסנו עם 10 שחקנים. כל עוד היו לנו כוחות, שיחקנו בהחלט לא רע, בעיקר במחצית הראשונה. סגרנו היטב את מכבי תל אביב ובהתקפות מתפרצות יכולנו גם להגדיל את התוצאה. לקראת הסוף הדברים השתנו. שני פנדלים במשחק זה לא דבר רגיל. אני לא רוצה לדבר על שיפוט, מוטב שכך. זה בסך הכל משחק הכנה נוסף לקראת הליגה וככל שנשחק היכולת תשתפר. אחרי המאמץ שעשינו ביום חמישי, אני מאוד מרוצה".

על דינו אנדלובו והאפשרות ששחקנים נוספים יעזבו: "כשדינו יעבור, אז הוא יעבור. בינתיים אני שומע כבר חודש וחצי שהוא עובר, ועדיין הוא משחק כל שבוע. בני יהודה צריכה להתחזק וזה יקרה".

אנדלובו עצמו כבר נפרד: "אני חושב שזה היה המשחק האחרון שלי בבני יהודה. אני מאוכזב מהסיום, אבל זה הכדורגל. היה לי הכבוד לשחק בבני יהודה, אבל מכבי חיפה זו קבוצה גדולה בישראל וזה נהדר מבחינתי להתקדם לקבוצה כזו. אני מצפה לתת עונה טובה ולזכות באליפות". על חגיגת השער: "הקדשתי אותו לאבא שלי שהלך לעולמו".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully